Intr-adevar, un nume destul de ciudatel pentru un Ferrari, dar asta avem, asta va prezentam: el este noul LaFerrari 2013, model care a fost dezvaluit la Salonul Auto de la Geneva.
Ce vor avea la dispozitie viitorii clienti? Un V12 de 6262 cc, cu o herghelie de 800 CP la 9.000 rpm si un cuplu de 700 Nm la 6.750 rpm, plus un motor electric care dezvolta 163 CP si 270 Nm, cei de la Ferrari spunand ca emisiile de CO2 sunt de 330 g/km.
Si uite asa, avem un total de 963 CP la 9.250 rpm, putere care este transmisa rotilor prin intermediul unei cutii in sapte rapoarte. De la 0 la 100 km/h poate ajunge in mai putin de 3 secunde, de la 0 la 200 km/h ajunge in sub sapte secunde, iar sprintul 0-300 km/h este facut in 15 secunde. Viteza maxima? Undeva la 350 km/h.
Masina masoara 4.702 mm lungime, 1.992 mm latime si 1.116 mm inaltime, cu un ampatament de 2.665 mm. Cantareste 1.225 kg, distributia greutatii fiind de 41/59, evident, fata/spate, iar jantele masoara 19 inch fata si 20 inch spate, si vin incaltate cu pneuri 265/30 fata si 345/30 spate.
Ce mai gasim? Un sistem de franare Brembo (cu discuri ceramice), ESC, EF1-TRAC, un diferential, un sistem HY-KERS care cantareste 140 kg, iar bateriile care lucreaza impreuna cu motorul electric, se pot incarca si in momentul in care avem un „exces” de cuplu, dar si prin intermediul sistemului de franare regenerativ.
Cei de la Ferrari se lauda ca vor fabrica 499 de unitati, insa nu au confirmat cand vor incepe livrarile. Ideea e ca majoritatea masinilor au fost deja vandute. Asa ca, daca aveti p’acasa 1.3 milioane de euro, grabiti-va…
Sursa WCF
Mai multe imagini si filmulete in continuare
Recent Comments