Dupa Audi TT, Audi e-Tron Spyder imi e cel mai aproape de suflet model facut de catre constructorul german. Si cred ca nu doar mie. Poate de aceea, Audi s-a hotarat sa dezvaluie cateva noi detalii despre Spyder, de unde s-a pornit, ce s-a intamplat si unde s-a ajuns.
Si povestea e cam in felul urmator: inainte ca totul sa inceapa, compania a organizat un concurs pentru a vedea cine se va ocupa de design. Au intrat in concurs 17 oameni si au fost impartiti in 4 echipe, iar dupa doua saptamani de munca, au fost alesi 2 designeri care au fost rugati sa faca versiuni ale propunerilor lor, dar in marime naturala. Cei doi impreuna cu patru modelatori, au inceput sa lucreze la prototipuri, folosind cley (acea plastelina industriala), otel, lemn si spuma poliuretanica.
Cand modelele au fost gata, sefii au dat verdictul, si a inceput treaba. In prima faza masina a fost construita din fibra de carbon, in sensul ca partile din spuma poliuretanica au fost presate, dupa care, pe deasupra a fost aplicata fibra de carbon.
Desi in cazul celor mai multe modele jantele sunt facute, de obicei, din 4-5 parti, in cazul lui Audi e-Tron Spyder, jantele au fost facute din nu mai putin de 66 de parti individuale. „Ne-am dat seama repede ca jantele nu pot fi fabricate dintr-o singura bucata. Design-ul pentru ele a fost foarte bine primit, dar cu toate astea, am facut tot ce a fost necesar pentru a transorma propunerea in realitate. Iar rezultatul se potriveste perfect pentru Audi e-Tron Spyder: contururi relativ ascutite si linii precise care combina carbonul si aluminiul.” a declarat Uwe Haller, unul dintre cei care a lucrat la concept.
Sursa Autoblog
Mai multe imagini in continuare
Recent Comments