Probabil multa lume se intreaba de ce ai tuna un model hybrid al carui rol este sa aiba emisii si consum cat mai redus? Baietii de la SpeedART au facut-o, dar au facut-o in asa fel incat puterea sa creasca, dar aptitudinile noului Porsche Cayenne Hybrid atunci cand ruleaza in mod complet electric, sa nu aiba de suferit. Adica si consum, si emisii, zero.
So, avem asa: un V6 TSI de 3.3 litri, a carui herghelie a crescut de la 333, la 407 cai, totalul cresterii ajutat de motorul electric, fiind de la 380, la 450 CP. Sprintul 0-100 km/h scade de la 6.5, la 6.0 secunde, in timp ce viteza maxima creste cu 10 km/h, pana la 252 km/h.
Evacuarea sport cu conducte de 100mm, jantele forjate de 22 inch despre care tunerii spun ca nu le depasesc in greutate pe cele de 21 inch, pneurile 275/30 ZR22 fata si 315/30 ZR22 spate, finisajul light-blue pentru caroserie si kit-ul care coboara garda la sol, sunt doar cateva din noutatile pe care SpeedART le aduce alaturi de motorizare.
Nu sunt un fan Porsche Cayenne, dar imi place cum βs-au jucatβ de aceasta data tunerii. π
Sursa Carscoop
Mai multe imagini in continuare
Eu nu sunt fan hybrid pe Porsche.Nu ei…Oricine altcineva dar nu ei.