Pagani Zonda R, este intr-adevar o Zonda, dar numarul diferentelor dintre cele doua, este impresionant. Un motor V12 de 6.0 litri si 48 de valve, sta la baza supercarului italian. 750 CP si 710 Nm “trag” de el, in timp ce pana la 100 km/h ajunge in 2.7 secunde, stabilind o viteza maxima de 350 km/h. In sprintul sau este ajutat de o cutie secventiala in 6 rapoarte si de pneurile Pirelli P Zero de 255/35/19 fata si 335/30/20 spate. Franarea se face prin intermediul sistemului Brembo cat ai zice “Zonda”.
Sigur, pentru un astfel de sprint a fost nevoie sa mai slabeasca putin, avand acum o greutate de numai 1.070 kg, Cum a reusit sa slabeasca? Simplu. Au ajutat-o inginerii, construindu-i o caroserie din fibra de carbon si titaniu. Multe parti ale masinii au fost modificate pentru a ajunge la greutatea dorita. Pana cand si suruburile au fost facute din titaniu. Ei…asa usoara cum o vedeti, de mare, e mare frate: 4.89 metri lungime, 2 metri latime, 1 memtru inaltime si un impresionant ampatament de 2.79 metri.
Aerodinamica a fost si ea imbunatatita cu ajutorul unei suspensii ajustabile si a eleronului spate. Pe langa acestea si tot pentru a stabili performantele de care este capabila, se mai adauga una bucata capota noua si un difuzor spate.
Credeti ca veti vedea prea multe pe sosele? Nici gand. Vine in editie limitata. E scumpa? Noooooo. Doar 1.460.000 euro plus taxe. E la oferta.
Mai multe imagini in continuare
2 thoughts on “Pagani Zonda R – Cateva noi detalii si imagini”
Comments are closed.