In perioada 14-15 iunie 2008 a avut loc cursa de 24 de ore de la Le Mans.
Audi a castigat iar obtinand a opta victorie din zece curse. Tehnologia Audi a fost victoriosa la Le Mans pentru a noua oara consecutiv :).
Combustibilul folosit este un amestec, numit BTL (Biomass To Liquids), format din biocombustibil extras din deseurile de lemn si un combustibil diesel sintetic GTL (Gas To Liquid), obtinut din gaz natural. La Ingolstadt, Le Mans Audi a venit cu un nou motor, unul diesel.
S-au parcurs 5192,649 kilometri (381 ture) cu o viteza medie de 216,300km/h. Viteza maxima obtinuta de Audi R10 Tdi s-a atins in turul 106 si a fost de 240,33 km/h. Cei 3 piloti care au condus bolidul au fost Dindo Capello, Allan McNish şi Tom Kristensen si au stabilit un nou record de circuit. Cel mai rapid tur, realizat vreodata la Le Mans a fost realizat de catre Allan McNish in dimineata zilei de sambata.
Cursa a inceput cu 55 de masini, iar Audi Sport Team Joest a terminat cursa cu toate cele trei masini Audi R10 TDI inscrise in competitie.
Victoriosul Audi R10 TDI a petrecut doar 31 minute şi 56 secunde la standuri. Masina s-a oprit de 32 de ori datorita si combustibilului eficient pentru motorul TDI, si de 20 de ori au fost schimbate pneurile. Masina castigatoare nu a avut nici o problema tehnica in aceasta cursa. In medie, consumul de combustibil al motorului a fost doar 45,56 de litri la 100 kilometri.
Felicitari celor de la Audi, se pare ca echipa de ingineri de acolo chiar isi face treaba de mult timp incoace. Ce parere aveti de masina? oricum calitatile dinamice sint excelente.
Recent Comments