După ce a fost prezentat în premieră mondială la Salonul Auto de la Frankfurt din Septembrie, noul Audi A4 a fost adus şi la Bucureşti (mă rog, Otopeni), să ne bucure şi nouă ochii. Si nu-i rău deloc. Cu poziţiile fată cu LED-uri, împrumutate de la recent lansatele A5/S5 si R8, cu stopurile asemănătoare cu ale aceluiaşi A5, de fapt noul A4 mi se pare un A5 cu 4 uşi. Ceea ce îmi place. Oricum, după mine, Audi are puţin de recuperat, după ce generaţia actuală de A4 mi se pare cea mai puţin reuşită dintre toate.
Planşa de bord este şi ea complet nouă, fiind aceeaşi cu care Audi ne-a obişnuit în ultima vreme cam la toate modele sale. Aici o bilă neagră de la mine pentru că, la capitolul asta, pur şi simplu modelele Audi nu se disting intre ele, toate folosind acelaşi gen de planşă de bord. Acum înţeleg că e nevoie de reducere a costurilor, dar parcă nici aşa.
In rest, pentru cei interesaţi, noul Audi A4 va fi lansat cu cinci motorizări (benzina si diesel), puterile variind intre 105 kW (143 CP) si 195 kW (265 CP). Motorul pe benzină cu patru cilindri este, ca şi dieselurile, turboalimentat, şi ambele tipuri de motoare folosesc injecţia directă de combustibil. Iar la transmisie veti putea alege între o cutie manuală cu şase trepte, una automată tiptronic si transmisia cu variaţie continuă multitronic.
Noul Audi A4 va fi disponibil la finalul lunii noiembrie 2007, iar preţul de pornire in Germania este de 26.000 Euro. Acum rămane de vazut dacă va reuşi să se impună, în faţa unor concurenţi extrem de puternici, cum sunt Mercedes Clasa C si BMW Seria 3.
Ce ne-a plăcut: Pozitiile cu LED-uri. Spatele (stopurile aduc cu A5/S5). Lumea de la stand, de nota 10.
Ce nu ne-a plăcut: Planşa de bord (cam aceeaşi la toate modelele Audi lansate in ultima vreme)
Galerie Foto: Noul Audi A4 la SIAB 2007
Foto: Alex Mihaileanu.
Recent Comments