Porsche Panamera a ajuns la cei de la Hofele-Design. In momentul in care a iesit de pe poarta tunerilor, nu mai era Porsche Panamera. Era Porsche Panamera Rivage GT 970. Si ca sa poata primi acest nume, a fost nevoie de cateva modificari (nou body kit, evacuare si sistem de franare nou).
In cazul caroseriei au fost inlocuite cateva parti: bara fata cu prize de aer mai mari, grila de la Cayenne Turbo, luminile de zi LED si semnalizatoarele. Au mai fost instalate noi praguri laterale, un eleron spate si bara spate cu difuzor integrat. Tot la exterior, o sa mai vedeti lumini de ceata si o evacuare din otel inoxidabil cu patru conducte dispuse doua cate doua.
Clientii vor putea alege intre jantele K-Series de 22 inch in 5 spite si cele Reverso sau Prado de 20 inch in diverse nuante (negru, alb, negru mat, argintiu). Sistemul de franare are discuri ventilate de 370 mm, dar compania poate monta si unele de 342 mm cu etriere in patru pistoane.
Garda la sol poate fi coborata electronic cu pana la 40 mm, cele trei stagii functionand la viteze de pana la 80 km/h, dar are si un “kill switch” care readuce masina la inaltimea originala.
Interiorul primeste piele in doua tonuri (cu posibilitatea alegerii culorilor), iar compania spune ca pe langa scaune si insertiile portierelor, mai pot “imbraca” la cerere si alte elemente.
Sursa WCF
Inca doua imagini in continuare
Recent Comments