Ceea ce vedeti in imagini este, dupa cum spune constructorul, cel mai inovativ Volkswagen creat vreodata. Si da, este noul VW Touareg 2011 ce vine cu modificari menite sa imbunatateasca atat consumul cat si emisiile de CO2.
Exteriorul este mai placut decat la actuala generatie Touareg si vine cu o noua grila, un profil foarte bine legat si armonios, dar si cu lumini ce pun foarte bine in valoare partea din spate a masinii.
In interior luxul este la el acasa, cu materiale de foarte buna calitate, scaune mult mai confortabile si un plus de spatiu pentru picioare. Bancheta spate are un spatar ajustabil, iar daca aceasta este rabatata, capacitatea portbagajului creste de la 580 litri, pana la 1.642 litri. Pe standard, noul Touareg mai primeste un touch-screen de 6.5 inch, un CD charger cu 6 discuri, dar si un sistem GPS optional cu ecran de 8 inch plus elemente din lemn.
Cantareste cu 208 kg mai putin decat predecesorul sau, iar ca motorizari ofera o gama ce cuprinde: FSI, TDI, TSI si versiunea hibrid. Din nefericire pentru multi, motorul V8 bezniza,, V10 TDI si W12 nu vor mai fi disponibile.
Cred ca se cuvine sa vorbim putin mai mult de versiunea hibrid. Aceasta va avea un motor TSI V6 ce dezvolta 333 CP si un motor electric de doar 47 CP. Totalul este 380 CP, iar cuplul este de 580 Nm. Si nu e lenes deloc: 6.5 secunde de la 0 la 100 km/h, iar viteza maxima este de 240 km/h. Consumul este de 8.2 litri/100 km, iar emisiile de CO2 de 193 g/km. In modul exlusiv electric, noul Touareg poate ajunge pana la viteze de 50 km/h.
Motorul FSI V6 de 3.6 litri dezvolta pana la 280 CP si 360 Nm, are un consum de 9.9 litri/100 km, o reducere cu 2.5 litri, si cu emisii de CO2 ce nu depasesc 236 g/km.
Pe partea de diesel, Touareg ofera doua motoare: un V6 TDI de 240 CP si 550 Nm ce consuma 7.4 litri/100 km (mai putin cu 1.9 litri decat versiunea anterioara) si are emisii de CO2 de 195 g/km, iar cel de al doilea este un V8 TDI de 4.2 litri cu 340 CP si 800 Nm, cu un consum de 9.1 litri/100 si emisii de 239 g/km.
Versiunea de baza 4Motion beneficiaza de un diferential cu alunecare limitata si de un program off-road care regleaza ABS-ul, EDS-ul si ASR-ul pentru situatii dificile si activeaza sistemul Hill Descent Assist. Asta permite masinii sa urce fara probleme pante cu pana la 31 de grade. Si daca nu e destul, modelul TDI V6 ofera si sistemul 4XMotion all-wheel-drive, care permite abordarea pantelor de pana la 45 de grade.
Noul Touareg va ajunge la dealeri incepand cu luna Aprilie.
Mai multe imagini in continuare
Recent Comments