Iarasi Edo Competition, iarasi putere, iarasi imagine. De aceasta data pentru Ferrari Enzo pe care l-au poreclit XX. Motorul a fost complet “scormonit” si i s-au adus noi cilindri, pistoane, modificari la arborele cu came si noi arcuri de supapa. Tot intre noutati avem o evacuare, filtru de aer, ambreiaj sau pompa de ulei.
Franarea este asigurata de un nou sistem carbon-ceramic, iar rularea, de catre noi jante de culoare neagra si pneuri Michelin de inalta performanta. Una dintre cele mai interesante modificari aduse de Edo Competition, este montarea unui convertor catalitic sport din otel inoxidabil care beneficiaza de doua sunete diferite ale evacuarii, ce pot fi controlate prin intermediul unui switch amplasat in interior.
Ei…toate cele despre care am scris mai sus, reusesc sa scoata din propulsorul lui Ferrari Enzo XX 800 CP si 780 Nm, putere cu ajutorul careia masina ajunge pana la 100 km/h in doar 3.2 secunde, la 300 km/h in 19 secunde si la impresionanta viteza maxima de 380 km/h.
Sursa Motorward
Mai multe imagini in continuare
Recent Comments