John Gocha si compania sa Intense Automotive Design sustin ca au reconstruit un Mosler MT900 GTR XX. Nici nu stiu ce sa spun… Chiar daca masina e reala, sau doar pe hartie, conceptul in sine, suna extraordinar. Si o sa vedeti mai jos de ce.
Intitulat “The Land Shark”, modelul cantareste cu 250 kg mai putin decat GTR XX, adica 861 kg. Si mai trebuie sa stiti ca greutatea data, este cu rezervoarele PLINE. Da, rezervoare, pentru care are mai multe. Functioneaza cu un sistem multi-fuel ce foloseste benzina, metanol, hidrogen si etanol. Datorita acestui fapt, Gocha sustine ca masina poate fi inregistrata in California si ca hibrid.
Pana aici toate bune si frumoase. De aici incolo, se schimba datele problemei si cel putin pe mine, ma face sa fiu putin suspicios. Gocha sustine ca masina foloseste un motor ce dezvolta 2.500 CP, multumita sistemului twin-turbo. Automat, acest lucru te duce cu gandul la motorul LSX de la GM Performance Parts, motor ce ar putea fi capabil de atata putere. Dar nu, el sustine ca motorul este fabricat din aluminiu, in timp ce LSX-ul este fabricat din fonta. Chiulasa are patru injectoare de diferite marimi, pentru fiecare cilindru, si ajutat de pompele de combustibil, este capabil sa distribuie 22.7 litri pe minut. Intr-adevar, cu asemenea cifre poti merge extrem de rapid, numai ca pe o distanta nu prea mare. Pentru a mentine greutatea motorului cat mai scazuta, in componenta lui mai exista titaniu si carbon.
Bun. Si daca MT900 GTR ajunge pana la 100 de km/h in 3.1 secunde, Gocha spune ca versiunea facuta de el ar ajunge la aceeasi viteza in doar 2.5 secunde, la 241 km/h in 6.7 secunde si la 402 km/h in 17.5 secunde. Masina este capabila de 9 secunde si 286 km/h pe sfertul de mila. Mai interesant de atat este sprintul 0-241(150mph)-0 care este facut in doar 8.7 secunde, comparativ cu 0-160(100mph)-0 facut de Ultima GTR in 9.4 secunde.
IAD mai sustine ca a dezvoltat un sistem AWD din titaniu si fibra de carbon, ce se potriveste perfect cu suspensiile tot din titaniu. Jantele Dymag sunt din fibra de carbon si pentru prinderea lor au fost folosite prezoane fabricate din materialul mentionat anterior, adica titaniu. Cele fata masoara 11.5×19″ iar cele spate 14×20″. La interior, daca tot au salvat atat din greutate, si-au permis sa monteze un sistem Alpine 7.1 Dolby Digital DVD, plus un In-Car PC si GPS.
Multumita sasiului Trentek in greutate de 40.8 kg, motorului extra-tunat si modificarilor caroseriei, masina poate atinge viteza maxima de 491 km/h, in teorie, fiind capabila sa reziste pana la 603.5 km/h. Gocha a anuntat ca inaintea testelor de pe Nurburgring, modelul va face cateva tururi si la Bonneville Speed Week 2009.
In final vrem sa va remintim de modelul intitulat Red Devil. A fost construit de catre Nelson Racing Engineering pentru Mike Vietro (a.k.a. Corvette Mike sau Mosler Mike) si producea 1.800 CP, din care doar 1.635 au fost confirmati. Deci exista doua posibilitati: prima, John Gocha “cu creionul pe hartie o masina a desenat” (a se citi printre randuri) si acolo ramane, si a doua, daca este reala si face tot ce v-am povestit eu mai sus, ar cam fi cazul sa ne-o si dovedeasca cu un video…ceva.
Pana atunci…
Mai multe imagini in continuare
Recent Comments