Acesta este noul Toyota 4Runner 2010, care spre deosebire de vechiul model este putin mai mare. Mai mare insemnand mai lung, mai lat, dar si mai inalt. Este ceea ce fara nici cea mai mica problema te duce cu gandul la un truck adevarat, cu aripi proeminente, o grila si bare de acoperis noi. Pentru a arata ca masina asta chiar face treaba, cei de la Toyota au adaugat o priza noua de aer pe capota, protectii la bumper, cat si blocuri optice de culoare inchisa fata/spate. Pentru cei mai mofturosi, Toyota aduce optional o grila cromata, jante de 20 de inch si cateva “pete de culoare” pentru body.
Atat versiunea SR5 cat si cea Trail beneficiaza de un sistem 4WD two-speed part-time, in timp ce versiunea 4Runner Limited este echipata cu unul 4WD full-time. La motorizare discutam despre un V6 de 4.0 litri, 270 CP si 377 Nm, dar si despre unul de 2.7 litri in patru cilindri, cu 157 CP si 241 Nm.
Pentru motorul V6 de 4 litri consumul este stabilit la aprox. 14 litri/100 km urban si 10 litri/100 km extraurban pentru modelele 4×2, si 14 litri/100 km urban si 10.6 litri/100 km extraurban pentru cele 4×4. Pentru propulsorul in patru cilindri, consumul este de 13 litri urban si 10 litri in afara orasului.
Interiorul lui 4Runner beneficiaza de materiale de cea mai buna calitate, un aspect cat se poate de modern, tapiterie din piele, sistem de navigatie si poate gazdui pana la 7 pasageri.
Mai multe imagini in continuare
Recent Comments