In timpul Super Bowl a fost difuzat si un spot puplicitar pentru Pepsi si la un moment dat o sa zariti un Nissan Cube 2009. Cat i-a costat pe cei de la Nissan acestu lucru? Nimic. Foarte tare, nu credeti?
Reclama este oarecum o trecere de la vechi la nou. De la Bob Dylan, la Will.I.Am, de la Dodge A100 la Nissan Cube 2009, de la vechiul Pepsi de acum cateva zeci de ani, la actualul Pepsi.
Cum s-a intamplat acest lucru? Cei de la Jalopnik au luat legatura cu cei de la Nissan PR si au aflat secretul. Nissan a fost contactat cu cateva saptamani in urma de catre Pepsi, acestia simtind ca Nissan Cube ar fi un refresh modern al van-ului A100 si ca ar merge perfect in spotul pe care vor sa-l lanseze. Cu exceptia costurilor de transfer pentru masina, cei de la Nissan nu au fost nevoiti sa plateasca nimic.
Intr-adevar, asa cum spun si editorii de la Jalopnik, prezenta lui Cube 2009 in aceasta reclama, este un mare castig pentru Nissan.
Enjoy!
Recent Comments