Avem mai multa putere pentru G-Power M3 GT2 R. Cu toate astea, avem si un street-legal in toata puterea cuvantului. Da, are voie sa iasa pe sosele… 🙂
Prin 2010 aparea M3 GT2 S, model care avea vreo 600 CP si un cuplu de 528 Nm. Acum, odata cu M3 GT2 R, avem 720 cai putere la 5.900 rpm si un cuplu de 700 Nm la 5.900 rpm, dar avem si modificari care-l fac sa „umble” liber pe soselele din lume. 🙂
Daca va intrebati cat cantareste masina, trebuie sa stiti ca nu depaseste 1.500 kilograme. Daca va intrebati in cate secunde ajunge pana la 100 km/h, avem cam 3.7. Daca va intrebati in cat timp ajunge pana la 200 km/h, raspunsul este „in 9.5 secunde”. Iar daca vreti sa stiti care este viteza maxima, acul kilometrajului de bord o sa va arate undeva la 330 km/h.
Cum de s-a ajuns la toate aceste cifre? Multumita unui nou superchager SK III, care transforma motorul de 4.0 litri intr-unul de 4.6 litri. Tot aici ar mai fi un sistem nou de racire, un kit din fibra de carbon pentru caroserie, cel din urma primind o capota, aripi, prelungiri fata/spate si un eleron spate, toate facute din fibra de carbon.
Suspensia este una noua, jantele masoara 20 inch si sunt Silverstone RS, anvelopele vin de la Michelin si sunt Pilot Cup, iar sistemul de franare primeste discuri de 380 mm spate si etriere in patru pistoane pentru partea frontala.
In interior, scaune racing cam cu 12 kilograme mai usoare decat cele standard, bancheta spate a fost scoasa tocmai pentru a mai scadea din totalul greutatii masinii, plus ca a fost adaugat si un rollcage.
Pretul? 41.650 euro daca vreti si superchargerul si o evacuare din titan. Caroseria noua ajunge la 30.000 euro, doar capota costand 3.600 euro. Mai vreti si jantele si anvelopele? Inca 12.000 euro. Mai vreti? Mai avem sistemul de franare fata (14.460 euro), plus cel spate (11.778 euro), evident, discutand despre unul carbon-ceramic. Ca sa n-o mai lungim… Aveti in cont macar 195.310 euro? Banii jos! Si e al vostru… 🙂
Sursa WCF
Mai multe imagini in continuare
Recent Comments