Cam acesta ar fi noul Mercedes-Benz S63 AMG 2014, debutul urmand a fi la Salonul Suto de la Frankfurt in luna Septembrie a acestui an.
Nu stiu daca „agresivitate” este cuvantul care sa defineasca noul model, insa „eleganta” sigur da. Cu ce vine nou? Cu bare noi, cu praguri laterale modificate, cu jante de 19 inch, cu o evacuare cu patru conducte si cu multe, multe altele.
Sa incepem cu motorizarile… Avem un V8 twin-turbo de 5.5 litri, care dezvolta 585 CP si 900 Nm, care lucreaza impreuna cu o transmisie AMG SPEEDSHIFT MCT in sapte trepte, dar si cu un sistem start/stop. Iar modurile prin intermediul carora masina poate fi controlata sunt in numar de 3: Controlled Efficiency, Sport si Manual.
Exista ceva care face ca noul model sa fie mai usor decat predecesorul cu aproximativ 100 kilograme. Mai exact, bateria litiu-ion (-20 kg), sistemul de franare, aluminiul si fibra de carbon. Aluminiul este folosit pe la partea frontala si acoperis, fibra de carbon a fost folosita pentru suportul care tine roata de rezerva, greutatea totala a masinii fiind de 1.970 kg in cazul versiunii short wheelbase si de 1.995 in cazul celei LWB.
Daca e sa ne referim la performante, avem 4.4 secunde pentru sprintul 0-100 km/h (fie SWB, fie LWB), in timp ce versiunea LWB 4MATIC ajunge pana la 100 km/h in doar 4 secunde. Si, indiferent de care versiune discutam, asa cum ne-a invatat Mercedes pana acum, viteza maxima va fi limitata la 250 km/h. Consumul este de 10 litri/100 km pentru modelele RWD si de 10.3 litri/100 km pentru cele 4MATIC, cu emisii de CO2 de 237 g/km, respectiv 242 g/km.
Viitorii clienti mai pot opta si pentru sistemul de franare AMG (ceramic), cu discuri 420 mm fata, etriere colorate si logo-ul AMG Carbon Ceramic.
Sursa WCF
Mai multe filmulete si imagini in continuare
Recent Comments