Uneori, tunerii merg pe sistemul „ori ne apucam de treaba, ori nu ne mai apucam…”. Este si cazul baietilor de la AC Schnitzer, care au avut grija de BMW M6 Coupe, Convertible si GranCoupe.
Cam de cele mai multe ori cuvantul care poate descrie ce fac tunerii este „agresivitate”. Si e valabil si acum. Avem un spoiler din fibra de carbon, avem o grila cromata, avem difuzor tot din fibra de carbon, avem jante de 20 sau 21 inch, avem o evacuare sport si avem si o garda la sol coborata cu 15 mm fata si 25 mm spate.
In interior nu-s multe, dar avem cateva lucrusoare. Intre ele, pedalier din aluminiu, covorase noi, si un cover din aluminiu pentru iDrive.
Insa, sub capota se schimba situatia. Destul de mult… Mai exact, V8-ul de 4.4 litri reuseste sa dezvolte 620 cai putere si un cuplu de 790 Nm. Ce inseamna asta? Inseamna o crestere de 60 CP si 110 Nm peste standard, iar viteza maxima la care poate ajunge (dupa toate modificarile pe care vi le-am spus mai sus) este de 305 km/h.
Sursa WCF
Mai multe imagini in continuare
Recent Comments