Mai exact pentru Mercedes-Benz ML350 BlueTEC si Mercedes-Benz ML500. Iar clasa de protectie in care se incadreaza este VR4.
Daca ar fi sa facem o comparatie cu ML-ul standard, noile versiuni au avut nevoie de diverse adaptari, tocmai pentru a putea primi elementele de blindaj despre care va spuneam in titlu. Si aici vorbim despre usile modificate, despre structura frontala cu elemente ranfosrate, despre geamurile protejate cu policarbonat, sau despre otelul folosit la toti pilonii masinii si la acoperis, acelasi material fiind folosit si in cabina, pentru protectia pasagerilor.
Jantele folosite vin de la AMG, masoara 20 inch si sunt incaltate cu anvelope run-flat, capabile sa mai parcurga aproximativ 30 de km, la viteze de pana la 80 km/h, chiar si daca sunt complet dezumflate.
ML350 BlueTEC foloseste un diesel V6 de 258 CP si 620 Nm, iar ML500, primeste un V8 pe benzina, care dezvolta 408 CP si 600 Nm, ambele motoare fiind cuplate la transmisii 7G-Tronic Plus. La partea de viteza maxima avem una limitata electronic la 210 km/h, in timp ce sprintul 0-100 km/h este facut in 9.4 secunde de catre ML350, si in 6.5 secunde de catre ML500.
Masinile sunt deja disponibile din aceasta saptamana, in versiunile LHD si RHD, cu preturi care pornesc de la 105.050 euro pentru ML350 BlueTEC Guard si 118.650 euro pentru ML500 Guard. Si daca va interesa, mai exista cateva modele disponibile in „programul Guard”: E250, E350, E350 BlueTEC, E500, S600, S600 Pullman si G500.
Sursa WCF
Pentru o mai buna calitate a imaginii
Nu mi se par preturi prea mari avand in vedere ca vorbim de o masina blindata.