Iata si noile Mercedes-Benz E-Class Coupe si Cabriolet 2014, modele care vor fi prezente la Salonul Auto de la Detroit.
Prima si una dintre modificarile notabile ar fi forma blocurilor optice fata. Da, nu mai sunt impartite in patru (cate doua pentru fiecare parte), acum venind intr-o singura bucata. Oricum, au pastrat o oarecare „amintire” al actualei generatii, in sensul ca fiecare bloc optic beneficiaza de doua randuri de lumini LED care-ti dau senzatia ca ar fi impartite.
O grila modificata, o bara redesenata si cu prize de aer mai mari, un spate nitel modificat si luminile spate sunt doar cateva dintre noutatile la care constructorul s-a gandit pentru versiunea 2014. La fel si in cazul volanului, materialelor noi, lemnului (pe alocuri), accentelor cromate, ceasului analog pozitionat intre cele doua guri de aerisire centrale sau ecranului TFT de 14.7 inch si sistemului audio cu conexiune Bloetooth si USB.
Absolut toate versiunile vor avea o directie electromecanica, o suspensie Agility Control si un sistem Dynamic Handling care se refera, evident, la suspensiile pe care le va folosi noul E, dar si sistemele DISTRONIC PLUS, Steering Assist, Active Parking si Active Lane Keeping Assist. La acestea se mai adauga si sistemul start-stop.
Hai sa vedem si ce optiuni avem pentru motorizari. In Europa vor exista vreo 6 unitati pe benzina, cu puteri cuprinse intre 181 CP (E200) si 402 CP (E500), dar si trei diesel-uri, motorizari care vor lucra impreuna cu transmisia 7G-TRONIC PLUS. Peste ocean, cele doua modele vor beneficia cam de aceleasi trenuri de rulare de pe ultima generatie, versiunile disponibile fiind E350 si E550.
Nu in cele din urma, sisteme de genul Brake Assist vor avea grija de pietonii „rataciti”, acelasi lucru facand si sistemul Pre-Safe Brake, sistem care poate detecta pietonii si poate actiona frana in caz de coliziune, dar doar pana la viteze de 50 km/h
Mai multe imagini in continuare
Recent Comments