BMW Z4 Roadster si-a facut aparitia. El e, in toata splendoarea. Nu pare a fi „noul” BMW Z4, nu? Evident… Nici nu ma asteptam la alt raspuns… De ce? Pentru ca doar pasionatii si cei care au deja un Z4 pot vedea modificarile de care beneficiaza versiunea 2014.
Pe unde-s pitite? Pe la hardtop, pe la luminile de zi LED, pe la jantele de 17 sau 18 inch, pe la semnalizatoarele laterale si, daca mai era nevoie s-o spun, pe la finisajul exterior al caroseriei.
Da… si in interior avem ceva modificari, lucruri care se vad la amestecul de piele si Alcantara, la cusaturile de culoare portocalie, la panourile portierelor, la elementele metalice de pe bord, sau la negrul gloss de pe manerele portierelor si de pe schimbatorul de viteze. Acelasi negru gloss a fost adaugat si la gurile de aerisire, dar si la controlerul iDrive.
Oricum, avem si noutati… Noutati care nu se vad, pentru ca sunt ascunse sub capota. Ei bine, noi, in Europa, vom avea ceea ce se numeste BMW Z4 sDrive18i, un model cu un turbo de 2.0 litri, care dezvolta 156 CP si 240 Nm, propulsor cuplat la o cutie standard in 6 rapoarte sau, optional, la una automata in 8 trepte. Si va spuneam ca avem noutati doar cumparativ cu Statele Unite, unde noul model va beneficia de acelasi 2.0 litri care dezvolta 240 CP si de cele doua versiuni de 3.0 litri, una cu 300 CP si una cu 335 CP.
Stam bine si la sprint, pentru ca daca avem unde, vom vedea pe bordul noului Z4 un vitezometru care va indica 221 km/h ca viteza maxima si vom putea ajunge pana la 100 km/h in 7.9 secunde, cu un consum combinat de 6.8 litri/100 km. 🙂
Mai multe imagini in continuare
Recent Comments