Dupa ce le-au pus pe testere, baietii de la Inside Line au dus cele doua masini si pe circuit. La Shelby GT500 si Chevy Camaro ZL1 ma refer.
Si asa cum va spuneam si data trecuta, pe hartie scrie ca ZL1 ajunge la 580 CP la 6.000 rpm si 754 Nm la 4.200 rpm cu al sau V8 de 6.2 litri, in timp ce GT500 cu supraalimentatul de 5.8 litri, ajunge la 662 CP la 6.250 rpm si 856 Nm la 4.000 rpm.
Pe tester, ZL1 a „scos” pe puntea spate 497 CP si 673 Nm, iar Shelby 595 CP si 602 Nm. Ce a iesit pe circuit? Pai a iesit ca Shelby e mai rapid decat Chevy: sprintul 0-96 km/h a fost facut in 4.0 secunde, iar sfertul de mila a fost acoperit in 11.9 secunde la viteza de 198.7 km/h. In cazul lui ZL1, sprintul de la 0 la 96 km/h a fost facut in 4.4 secunde, iar sfertul de mila, in 12.4 secunde, cu viteza de 184.6 km/h.
Cu toate astea, are si ZL1 partile lui bune… 🙂 La partea de manevrabilitate a fost deasupra lui GT500, lucru care s-a vazut si la slalom, Chevy-ul batand Ford-ul cu 113.9 la 111.2. Evident, kilometri pe ora. 🙂
Nu in cele din urma, Shelby castiga din nou la partea de franare: de la 96 km/h s-a oprit in 32.0 m, comparativ cu ZL1 care s-a oprit in 33.5 m.
Va las cu filmuletul. 🙂
Sursa Inside Line si Carscoop
1 thought on “Shelby GT500 si Camaro ZL1 pe circuit”
Comments are closed.