A venit si momentul pentru BMW Seria 7 sa primeasca un Facelift pentru modelul 2013. Si desi te astepti la putine modificari atunci cand vine vorba despre un facelift, in cazul Seriei 7 nu e tocmai asa.
Si sunt ceva schimbari. Incepem cu blocurile optice, care vin cu lumina LED si inele, urmeaza grila frontala care nu mai are 12 bare pe „rinichi” ci 9, bara fata a fost redesenata, iar la interior, scaunele sunt imbracate in piele, plus sistemul audio care este un Bang & Olufsen High End Surround de 1.200 watt cu sistem entertainment si monitor de 9.2 inch pentru pasagerii spate. Cei de la BMW mai aduc si instrumentar de bord digital, soferul avand posibilitatea sa aleaga din patru moduri diferite.
Capota… Capota ascunde, pe langa altele, un nou motor diesel, dar si o transmisie automata in 8 rapoarte pentru standard. Despre ce este vorba? Despre un 3.0 litri tri-turbo, vazut pentru prima oara pe M550d xdrive, care pe 750d xDrive dezvolta 381 CP si 740 Nm, cu un sprint 0-100 km/h facut in 4.9 secunde si o viteza maxima limitata electronic la 250 km/h. Consumul mixt nu va depasi 6.4 litri/100 km (spun ei), iar emisiile de CO2 ajung la 169 g/km.
In Europa vor mai exista doua motorizari diesel disponibile, adica 740d cu 313 CP si un motor de 3.0 litri, sau 730d, tot cu propulsor 3.0 litri, dar cu 258 CP. Benzinarele vor fi 760i cu motor de 6.0 litri bi-turbo si 544 CP, un V8 de 4.4 litri cu 450 CP si 650 Nm, dar si un 3.0 litri pentru 740i, twin-turbo, care aduna la un loc vreo 320 cai (putere) si un cuplu de 450 Nm.
Sa nu uitam entry-level-ul 730i, cu motor aspirat natural, de 3.0 litri, care dezvolta 258 CP si 310 Nm la vreo 2.600 rpm, dar nici ActiveHybrid7, care este disponibil inlocuind V8-ul de 4.4 litri si 408 CP (465 CP cu motor electric), cu un turbo de 3.0 litri, si care aduce un plus de 54 CP multumita electricului, totalul fiind de 354 CP si 500 Nm. Unde se vad toate astea? In sprintul 0-100 km/h facut in 5.7 secunde, in consumul de 6.8 litri/100 km si in emisiile de CO2 de 158 g/km.
In cazul lui ActiveHybrid7, poate o sa va intrebati unde e smecheria… De ce ai pune un motor nitel mai slabut fata de vechiul propulsor care reusea sa ajunga la 100 km/h in doar 4.9 secunde? Raspunsul e simplu: cel de 4.4 litri avea un consum de 9.4 litri/100 km, in timp ce actualul nu va papa mai mult decat va spuneam mai sus. Iar emisiile de CO2 erau de 219 g/km, deci…
In rest, imagini… Multe imagini si video… 🙂
Sursa BMW
Inca 3 filmulete si mai multe imagini in continuare
1 thought on “BMW Seria 7 Facelift 2013 – Video, detalii si galerie foto”
Comments are closed.