Prietenii de la Michelin vor sa ne arate de unde, cum, de ce, cand. Un fel de „enciclopedia anvelopelor”. De ce? Pentru simplul motiv ca vor sa responsabilizeze consumatorul. Si nu fac rau, credeti-ma.
Totul se va desfasura intr-un fel de campanie, care se numeste Tyre TV. Ce se va intampla? Cam o data la doua saptamani veti vedea un material despre anvelope. Si merita vazute aceste filmulete. Chiar si de catre copii. 🙂
Mai jos aveti primul episod pe care l-am putea numi „How it’s made”, iar daca sunteti curiosi ce va urma, iata: Environment, Diversity, Tyre Pressure, Miss Tyre (pe asta-l astept cu mare interes :)), Usage, Weather, 3 Performances – Security, 3 Performances – Longevity, 3 Performances – Economy, 3 Performances – Balance of si Pilot Super Sport.
Enjoy!
Te face sa apreciezi o anvelopa de calitate.
Pretul in cazul rotilor inseamna calitate
@M Roman, cam de cele mai multe ori pretul inseamna calitate. Insa in cazul anvelopelo, da, e clar ca pretul isi spune cuvantul.