Nu singur, ci impreuna cu Ford Mustang GT 2013, ambele versiuni urmand a fi prezentate la Salonul Auto de la Los Angeles in aceasta saptamana.
Desi baza este, evident, modelul 2012, cei de la Ford spun ca prin modificarile pe care le-au adus, incearca sa dea o imagine mai agresiva masinii. De parca ducea lipsa de asa ceva pana acum… 🙂
Deci s-a umblat putin la grila, s-a adaugat un nou splitter frontal, pentru GT o capota cu prize de aer, luminile spate au fost si ele modificate, blocurile optice beneficiaza de tehnologia HID (high-intensity discharge), in timp ce LED-ul n-a fost nici el uitat. In interior, singura modificare mai importanta este LCD-ul de 4.2 inch, care poate fi controlat si din comenzile montate pe volan.
Apoi, functia Track Apps va afisa alaturi de consum/autonomia ramasa si sprintul 0-100 km/h, sau sfertul de mila. Si poate avea si functia de cronometru. Sistemul audio are 8 difuzoare, scoate pana la 370 watt, insa exista si versiunea cu 9 difuzoare si 550 watt.
La motorizare ramanem cu cel V6, iar in cazul lui GT avem V8-ul de 5.0 litri care dezvolta 420 CP. In standard, transmisia este una manuala in sase rapoarte, iar optional se poate alege una automata SelectShift in sase trepte.
Cei care au posibilitatea sa se joace pe vreun circuit, au la dispozitie si pachetul GT Track. Acesta contine transmisie manuala, un radiator nou, discuri ventilate fata, jante de 19 inch, cauciucuri de vara performante si un diferential cu alunecare limitata imprumutat de la Boss 302.
Cam asta-i. Asa cum va ziceam, noul Mustang este prezent zilele astea la Salonul Auto LA, urmand ca in showroom-uri sa ajunga incepand cu primavara lui 2012.
Mai multe imagini in continuare
Recent Comments