Dacia Lodgy este numele monovolumului care va intra in productia de serie si care va fi prezentat anul viitor la Salonul Auto de la Geneva. Si pana sa avem o vedere cu modelul de serie, masina a fost dezvaluita in versiunea care se va prezenta anul viitor la Trofeul Andros. Pana una-alta, Dacia Lodgy este primul model care nu va fi asamblat la Mioveni, masina urmand a fi fabricata in Maroc.
Bun. Deci ce vedeti in imagini se numeste Dacia Lodgy Glace, a preluat ceva de la Duster ICE si urmeaza sa foloseasca acelasi motor V6 de 355 CP si 360 Nm. Interesant este faptul ca anul acesta Alain Prost nu va mai fi singurul pilot care „se va da” pe gheata de la Andros, in sensul ca vor fi doua echipaje. Va fi insotit de fiul sau, Nicolas Prost si de Evens Stievenart, coechipierul pilotului de anul trecut.
O sa va las mai jos cu toate caracteristicile tehnice si va mai spun doar ca amicii de la Automarket, in cadrul prezentarii care a avut loc zilele trecute, au „stricat” si o intrebare legata de pret. Raspunsul lui Eric Pasquier? “Asemeni fratilor Duster si Logan va fi o surpriza placuta. Asteptati pana in martie si veti fi placut surprinsi. Stabilirea pretului e floare la ureche. Nu va fi un MPV conventional. Va fi un model destept, care va sparge tiparele”. Oricum, se pare ca diferenta intre Lodgy si rivali va fi de aproximativ 3.000 euro. In minus, evident… 🙂
Sursa Automarket
Mai multe detalii si imagini in continuare
Sasiu
– Tip: tubular din otel
– Suspensii : triunghiulare duble suprapuse, resort-amortizor Ohlins reglabil
Motor
– Tip : VQ 30 de provenienţă Renault Nissan, V6 24 supape
– Amplasare : central spate
– Cilindree (cm3) : 2.987
– Alezaj x cursa (mm) : 93 x 73.3
– Putere maxima kW CEE (CP) : 257 (355)
– Regim putere maxima (rot/min) : 7 500
– Cuplu maxim Nm CEE : 360
– Regim cuplu maxim (rot/min) : 5 500
Transmisie
– Tip : patru roti motrice şi directoare
– Cutie de viteze: secvenţială SADEV 6 trepte
– Diferenţial: faţă şi spate cu alunecare limitată
Frane
– Faţă: discuri din otel Ø 300 mm
– Spate: discuri din otel Ø 265 mm
– Etriere: Beringer cu 4 pistoane
Roti
– Jante: 5.5” x 16” din magneziu
– Anvelope: Continental Ice Racing Contact 3
Dimensiuni / Mase
– Lungime : 4 001 mm
– Lăţime : 1 900 mm
– Ecartament Faţă/Spate: 1 690 mm
– Ampatament: 2 500 mm
– Masa : 950 Kg
– Capacitate rezervor de carburant : 25 litri
Directie
– Tip: 4 roti directoare
– Asistenţă hidraulică
– Direcţie spate reglabilă
1 thought on “Dacia Lodgy – Noul monovolum de la Dacia”
Comments are closed.