Desi au avut probleme si au fost penalizati de catre comisarii de cursa, si ma refer la fiecare masina BMW M3 GT, echipa BMW Team RLL a incheiat American Le Mans pe locurile trei si patru.
Masina #56 a plecat din pole position si a ramas acolo timp de 30 de tururi, in timp ce masina #55 a fost pe pozitia a treia, la mai putin de 3 secunde. In turul 31, ambele masini au oprit pentru realimentare si schimbarea pneurilor, insa evolutia lenta a mecanicilor l-a scos pe Hand in spatele lui Auberlen, urmand si un contact cu un alt competitor la iesirea din boxe, lucru pentru care au facut ca Joey sa fie penalizat stop-and-go.
In timpul cursei Auberlen s-a mentinut pe pozitia a doua, in timp ce Hand a reusit sa urce de pe pozitia 8 pe 7. Dirk Werner a preluat masina cu numarul 55 si a trecut in fruntea cursei. Din nou ghinion, Werner acrosand o masina mai lenta tot din categoria GT, cu doar 20 de minute inainte de terminarea cursei. Din nou penalizare stop-and-go, si tot pentru un „contact care putea fi evitat”. Evident, a pierdut doua pozitii la revenire si a incheiat pe pozitia a treia. Asa cum spuneam, Muller a terminat cursa pe pozitia a patra.
Mai jos gasiti si cateva declaratii si clasamentul.
Sursa BMW
Bobby Rahal (Team Principal): “Cursa a început promiţător, dar nu suntem deloc încântaţi de modul în care s-a desfăşurat ulterior. Ambele maşini au fost penalizate şi au pierdut secunde importante. Încă o dată, ritmul maşinilor noastre a fost unul excelent. Puteam obţine mai mult din această cursă. La Mid-Ohio vom face tot ce este posibil pentru a obţine cât mai multe puncte”.
Dirk Werner (pilot BMW M3 GT #55): “Bineînţeles că sunt dezamăgit. Bill a făcut o treabă excelentă şi a dus maşina în fruntea categoriei. Incidentul petrecut chiar înainte de sosire ne-a costat victoria. Totuşi, mai este destul din sezon. Sunt sigur că vom mai avea destule şanse. Băieţii au lucrat din greu şi ne-au oferit o maşină capabilă de victorie la fiecare etapă. Vom menţine ritmul astfel încât să-i răsplătim cu rezultatele pe care le merită”.
Bill Auberlen (pilot BMW M3 GT #55): “Chiar dacă nu a fost suficient pentru a învinge, plecăm cu destule concluzii pozitive din această cursă. Este pentru prima oară după Sebring când urcăm pe podium. Maşina noastră a avut tot ce îi trebui pentru a se lupta pentru victorie în fiecare cursă. Din nefericire, din diferite motive, lucrurile nu au fost întotdeauna în favoarea noastră. Rămâne să ne revanşăm la Mid-Ohio”.
Clasamentul cursei de la Mosport, categoria GT
1. Oliver Gavin – Jan Magnussen (Corvette Z) 2h46:33,150
2. Jaime Melo – Toni Vilander (Ferrari 458 Italia) +4,409
3. Bill Auberlen – Dirk Werner (BMW M3 GT) +12,426
4. Dirk Müller – Joey Hand (BMW M3 GT) +25,811
Clasamentul piloţilor, categoria GT
1. Dirk Müller, Joey Hand 80p
2. Oliver Gavin, Jan Magnussen 57p
3. Bill Auberlen, Dirk Werner 46p
Clasamentul constructorilor, categoria GT
1. BMW 83p
2. Chevrolet 61p
3. Porsche, Ferrari 52p
Clasamentul echipelor, categoria GT
1. BMW Team RLL 83p
2. Corvette Racing 61p
3. Risi Competizione 41p
Recent Comments