Prototipul Nissan Leaf NISMO RC (Racing Competition) va debuta la Salonul Auto de la New York. Spre deosebire de modelul de productie, acesta va veni cu cateva modificari majore.
In sensul ca unele componente vor fi scoase, tinand cont de faptul ca discutam despre un model racing. Intre acestea, portierele spate, bancheta spate, sistemul audio si navigatia. Totodata, masina primeste o caroserie din fibra de carbon, cu sectiuni demontabile fata/spate, blocuri optice LED tot fata/spate si un eleron ajustabil la spate.
Fata de modelul standard, Leaf RC are un ampatament mai mic cu 100 mm, insa este mai lung cu 20 mm si mai lat cu 170 mm. Schimbarea majora se vede la greutate: 938 kg, cu aproximativ 40% mai usor decat versiunea de productie.
Ok. Sa vedem si de unde vine puterea. Avem un motor care dezvolta 107 CP si un cuplu de 281 Nm, cuplat la baterii litiu ion de 80 kW. Si aici avem o schimbare, puterea mergand integral catre puntea spate, spre deosebire de Leaf-ul standard, care beneficiaza de un sistem front-wheel-drive.
Cei de la Nissan au declarat ca in primele teste, noul NISMO RC ajunge la 100 km/h in 6.85 secunde, iar viteza maxima este de 150 km/h. Timpul de rulare a fost de aproximativ 20 de minute. Tinand cont ca totul a fost facut in conditii racing, nu suna rau deloc.
Mai avem asa: suspensie double-wishbone, jante de 18 inch in sase spite si pneuri Bridgestone racing P225/40R18.
Sursa Carscoop
Pentru o mai buna rezolutie e imaginii
Recent Comments