De cand a murit BMW M1, mai exact in 1981, au fost foarte multi care au incercat sa-si dea cu presupusul pentru un succesor.
Una din incercari a fost semnata ItalDesign si numita Nazca M12, model ce folosea un motor V12 si un sistem RWD BMW. Apoi au urmat Nazca C2 prezentat la Salonul Auto de la Tokyo in 1992 si un Spyder in 1993.
Si iata inca o incercare. Pentru moment sub forma unui studiu de design semnat de olandezul Sabino Leerentveld. Iar ceea ce vedeti in imagini are la baza batranul Nazca C2.
Dupa cum era si normal, nimic din design-ul de atunci nu se mai gaseste pe noul studiu, aerodinamica evoluand in toti acesti ani. Pe noul model, la partea frontala, se vede influenta EfficientDynamics, se vede agresivitatea, se vad elemente moderne cum ar fi arcurile mari pentru roti, sau evacuarea trapezoidala montata median.
Va las cu imaginile. Mie imi place ce vad. Voua? 🙂
Sursa Sabino Leerentveld via Carscoop
Mai multe imagini in continuare
Recent Comments