Nu stiu daca de la voi s-a vazut asta, dar chiar asa este. BMW a fost in 2010 cea mai de succes marca de automobile din Romania, ocupand primele pozitii, fie ca vorbim despre aprecierea publicului sau a specialistilor. Cel putin asta este si parerea celor de la revista Auto Motor si Sport care au realizat sondajul „Best Auto”, sau a celor de la revista BIZ si al lor sondaj „High Impact Brands”, sondaj in care BMW ocupa pentru cel de al doilea an prima pozitie.
Si asta nu e tot. La sfarsitul anului trecut inca doua studii certifica succesul de care se bucura BMW in Romania. Este vorba despre sondajul facut de catre Auto.ro impreuna cu Deadalus Millward Brown, dar si topul Suprebrands, unde BMW se afla tot pe locul intai.
Sondajul facut de Deadalus Millward Brown a cuprins peste 13.700 de interviuri online facute in perioada Ianuarie-Octombrie 2010, iar daca ar fi sa ma refer la topul Superbrands România, intr-adevar BMW a fost pe locul 2 dupa Google, dar este inaintea tuturor marcilor de automobile.
„Am aratat ca suntem o marca cu adevărat dorita de romani. Alaturi de performantele excelente de vanzari, am castigat aprecierea specialistilor si ne-am demonstrat popularitatea in sondajele de opinie. Un factor important al succesului nostru este programul BMW EfficientDynamics: am reusit sa oferim mai multa placere de a conduce cu un consum redus semnificativ. Am demonstrat ca suntem lider in inovatie si vom continua sa facem asta si in anul 2011”, a spus Marco Schulz, director general BMW Group Romania.
Sursa BMW Sursa Foto BMWBlog
Recent Comments