Incepand de ieri, noul MINI Countryman poate fi gasit in singurul showroom oficial MINI din tara, adica la Automobile Bavaria Baneasa, pretul de pornire fiind de 21.142 euro pentru MINI One, model ce vine echipat cu un propulsor benzina in patru cilindri si cu 98 CP.
Inca de la inceput vor fi disponibile cinci propulsoare: trei benzina si doua diesel. O sa va las sa cititi comunicatul de presa, pentru ca acolo veti gasi toate informatiile de care aveti nevoie, dar va reamintesc faptul ca micutul care intre timp a crescut, vine cu o garda la sol marita, cu o pozitie inaltata de condus, este primul model din gama care vine cu patru usi si va avea un hayon generos, patru locuri la interior (cu posibilitatea montarii unei banchete conventionale) si primul din gama cu o lungime de peste patru metri si care poate fi comandat in versiunea cu tractiune integrala ALL4.
„Este de asteptat ca noul model sa aiba un impact pozitiv semnificativ pentru volumele marcii si in Romania. Avem experienta BMW, unde gama X (BMW X1, X3, X5 şi X6) reprezinta aproximativ doua treimi din volumele marcii,“ a declarat Cristian Vlasin, sales manager BMW Group Romania.
Daca ati uitat cum arata exteriorul si interiorul lui MINI Countryman, gasiti mai multe imagini aici, mai multe imagini de la lansare gasiti la amicii de la BMWBlog Romania, iar mai multe informatii gasiti mai jos.
Sursa MINI
Sursa Foto BMWBlog Romania
Mai multe detalii din comunicatul de presa in continuare
Cea mai nouă generaţie de motoare pe benzină şi diesel.
Gama de propulsoare pe benzină începe cu cel din echiparea modelului MINI One Countryman, care dezvoltă 72 kW/98 CP, este continuată cu versiunea MINI Cooper Countryman (90 kW/122 CP) şi se încheie cu motorul de 135 kW/184 CP de la MINI Cooper S Countryman, al cărui agregat cu patru cilindri, capacitate 1,6 litri, este cel mai eficient din această clasă de cilindree.
Versiunile pe benzină sunt completate de cele diesel aflate în echiparea modelelor MINI One D Countryman (66 kW/90 CP) şi MINI Cooper D Countryman (82 kW/112 CP). Toate motoarele îndeplinesc standardele europene EU5 şi cele ULEVII din SUA privind emisiile.
MINI ALL4: cucerirea unui nou teritoriu pentru plăcerea condusului.
Opţional, tracţiunea integrală MINI ALL4 permite experimentarea – atât pe şosele, cât şi în regim off-road – plăcerii condusului şi a manevrabilităţii unui kart atât de specifice mărcii.
Sistemul de tracţiune integrală permanentă, prin reacţia rapidă şi exactă la schimbarea condiţiilor, oferă o nouă interpretare, orientate spre mai multă aderenţă, a manevrabilităţii pentru care modele MINI au devenit faimoase.
Diferenţialul central multidisc variază continuu distribuţia puterii între puntea faţă şi cea spate. În regim normal sistemul distribuţie cuplul între puntea faţă şi spate între100/0 şi 50/50.
În condiţii excepţionale cuplul poate fi transferat în întregime pe puntea spate. Controlat electronic, sistemul asigură o aderenţă mai bună şi în acelaşi timp este optimizat pentru mai mult dinamism. Variaţia inteligentă a cuplului între punţi permite combaterea comportamentelor sub- şi supra-viratorii.
Sistemul ALL4 este disponibil pentru modelele MINI Cooper S Countryman şi MINI Cooper D Countryman.
Noua dezvoltare a suspensiei redă chintesenţa MINI: agilitatea şi confortul remarcabil al călătoriei.
Datorită manevrabilităţii precise şi agilităţii excelente, MINI Countryman transferă caracteristicile de condus asociate mărcii într-un nou concept de automobil. Aceste calităţi sunt completate de un remarcabil confort al călătoriei, ceea ce face ca modelul Countryman să fie perfect pentru o gamă largă de utilizări. Acest lucru este subliniat de noua tehnologie a suspensiei care include combinată MacPherson cu arcuri şi braţe de tragere ranforsate la puntea faţă, respectiv suspensie multibraţ la cea spate şi sistem de servodirecţie electromecanică EPS.
În echiparea standard, MINI Countryman dispune de sistemul Dynamic Stability Control (DSC / Controlul Dinamic al Stabilităţii).
Design: specific MINI – individualist şi inconfundabil.
Modelul MINI Countryman degajă originalitate, robusteţe şi versatilitate. Cele patru uşi şi hayonul generos, forma specială a acoperişului şi haionul vertical definesc statutul individualist al modelului în cadrul gamei MINI.
Proporţiile generale, consolele deosebit de scurte şi detalii de design inedite respectă tradiţia mărcii.
Pe de altă parte, Countryman oferă o nouă interpretare a unor elemente caracteristice MINI, cum ar fi grila radiatorului de forma unor faguri, farurile mari ce intră în capotă şi au acum, pentru prima dată, o formă trapezoidală, zona din jurul semnalizatoarelor laterale denumită “Side Scuttle”, pasajele voluminoase ale roţilor şi setul de stopuri dispus vertical.
Acesta aduce noi elemente care pot fi configurate individual pentru un grad şi mai mare de personalizare al fiecărui model în parte.
Versatilitatea şi detaliile inovatoare pentru funcţionalitate excelentă.
Zona din spate a modelului MINI Countryman poate fi comandată cu două scaune individuale sau – opţional, dar fără costuri suplimentare – cu o banchetă pentru trei pasageri. Scaunele spate culisează individual sau pot fi împărţite – în cazul banchetei – în raport 60:40, unghiul spătarului poate fi reglat, iar acestea pot fi rabatate fie individual, fie în raport 40:20:40 (în cazul optării pentru banchetă) – toate acestea permit o creştere a volumului portbagajului de la 350 litri la un maximum de 1.170 litri.
De asemenea, MINI Countryman este echipat standard şi cu inovatorul sistem Centre Rail. Este vorba de un sistem unic de fixare care permite integrarea unor sisteme variate de depozitare – de la suport de pahare, până la suport special. Sistemul Centre Rail variază în funcţie de tipul de echipare cu scaune individuale sau banchetă pentru spate.
Echipare standard de top, premieră pentru MINI Connected.
Lista echipamentelor disponibile standard la MINI Countryman include aerul condiţionat şi sistemul audio cu CD. O gamă largă de opţiuni de personalizare este şi ea disponibilă, cum ar fi nuanţele coloristice pentru exterior şi culorile de interior concepute exclusiv pentru Countryman, o serie de variante de tapiţerie, elemente de echipare şi echipamente specifice modelului, precum şi sisteme audio şi de navigaţie de înaltă calitate.
Un element deosebit de entertainment este sistemul unic MINI Connected.
Acesta include funcţii internet precum web radio, utilizare google maps, RSS news reader, Twitter sau Facebook şi funcţii Mission Control. Acesta din urmă este un sistem care creează un dialog unic între conducătorul auto şi automobil, oferind informaţii vocale despre parametrii de funcţionare ai maşinii sau reacţii la unele acţiuni ale şoferului (de exemplu accelerări bruşte).
Variante de motorizare:
MINI Cooper S Countryman: motor pe benzină, cu patru cilindri, cu turbocompresor cu tehnologice “Twin Scroll”, injecţie directă şi gestiune variabilă a supapelor, bazată pe tehnologia VALVETRONIC dezvoltată de BMW Group. Cilindree: 1.598 cmc, putere: 135 kW/184 CP la 5.500 rpm, cuplu maxim: 240 Nm pe un interval cuprins între 1.600 şi 5.000 rpm (260 Nm cu Overboost). Acceleraţie 0-100 km/h: 7,6 secunde, viteză maximă: 215 km/h. Consum mediu de combustibil în conformitate cu standardele UE: 6,1 litri/100 km, emisii CO2: 143 g/km.
MINI Cooper Countryman: motor pe benzină, cu patru cilindri, cu gestiune complet variabilă a supapelor, bazată pe tehnologia VALVETRONIC dezvoltată de BMW Group. Cilindree: 1.598 cmc, putere: 90 kW/122 CP la 6.000 rpm, cuplu maxim: 160 Nm la 4.250 rpm. Acceleraţie 0-100 km/h: 10,5 secunde, viteză maximă: 190 km/h. Consum mediu de combustibil în conformitate cu standardele UE: 6,0 litri/100 km, emisii CO2: 140 g/km.
MINI One Countryman: motor pe benzină, cu patru cilindri, cu gestiune complet variabilă a supapelor, bazată pe tehnologia VALVETRONIC dezvoltată de BMW Group. Cilindree: 1.598 cmc, putere: 72 kW/98 CP la 6.000 rpm, cuplu maxim: 153 Nm la 3.000 rpm. Acceleraţie 0-100 km/h: 11,9 secunde, viteză maximă: 173 km/h. Consum mediu de combustibil în conformitate cu standardele UE: 6,0 litri/100 km, emisii CO2: 139 g/km.
MINI Cooper D Countryman: motor turbodiesel cu patru cilindri, cu carter din aluminium, injecţie direct common-rail şi geometrie variabilă a turbinei. Cilindree: 1.598 cmc, putere: 82 kW/112 CP la 4.000 rpm, cuplu maxim: 270 Nm pe un interval cuprins între 1.750 şi 2.250 rpm. Acceleraţie 0-100 km/h: 10,9 secunde, viteză maximă: 185 km/h. Consum mediu de combustibil în conformitate cu standardele UE: 4,4 litri/100 km, emisii CO2: 115 g/km.
MINI One D Countryman: motor turbodiesel cu patru cilindri, cu carter din aluminium, injecţie direct common-rail şi geometrie variabilă a turbinei. Cilindree: 1.598 cmc, putere: 66 kW/90 CP la 4.000 rpm, cuplu maxim: 215 Nm pe un interval cuprins între 1.750 şi 2.500 rpm. Acceleraţie 0-100 km/h: 12,9 secunde, viteză maximă: 170 km/h. Consum mediu de combustibil în conformitate cu standardele UE: 4,4 litri/100 km, emisii CO2: 115 g/km.
Dimensiuni exterioare:
Lungime: 4.097 milimetri (MINI Cooper S Countryman: 4.110 milimetri)
Lăţime: 1.789 milimetri
Înălţime: 1.561 milimetri
Ampatament: 2.595 milimetri
Recent Comments