Dupa ce in luna Martie devenea cel mai mare dealer BMW din provincie, ocupand si a doua pozitie la nivel national in ceea ce priveste livrarile de modele noi, iata ca dupa primul semestru al anului 2010, Motor AG Pitesti devine cel mai puternic centru auto premium din provincie, cu o crestere de 128% (96 unitati livrate) fata de aceeasi perioada a anului trecut. Conform statisticilor oficiale APIA (Asociatia Producatorilor si Importatorilor de Automobile), Motor AG Pitesti ramane pe locul I pe piata auto din Arges, cota de piata fiind de 80 de procente.
Mai multe detalii in continuare
Din totalul unitatilor vandute, 63% este reprezentat in mare parte de modelele BMW X5 si X6, pretul mediu fiind de 60.000 de euro. Totusi, cel mai scump model vandut de Motor AG este un BMW X6 M, pretul acestuia fara taxe ajungand la 110.000 euro. Surprinzator sau nu, 35% din clientii Motor AG sunt din Bucuresti, iar restul de 65% sunt din Arges si din alte judete. Eu m-as fi asteptat ca proportia sa fie 100% din provincie. 🙂
„Am fost adesea intrebat care este secretul nostru. Raspunsul este simplu: avem de partea noastra cateva avantaje unice pe piata premium, pe care le folosim in beneficiul clientilor nostri. Aa enumera aici programele de finantare pe care le derulam prin partenerul nostru BMW Financial Services, clientii nostri beneficiind de dobanzi care pleaca de la 0% pe an. Un argument important este si BMW Service Inclusive care asigura intretinerea gratuita a modelului achizitionat pentru 5 ani. si nu in ultimul rand, as aminti programele de Customer Care pe care le implementam si care asigura o abordare personala a fiecarui client si potential client“, a declarat Catalin Lavric, directorul de vanzari al Motor AG Pitesti.
Costurile cumulate ale programelor de integrare a bazelor de date si management al clientilor au depasit 20.000 euro doar in prima jumatate a anului. La acestea se adauga investitii importante in evenimente de referinta pentru brand: BMW X1 Live Tour, lansarea noului BMW Seria 5 si lansarea noului BMW X5.
“Prima jumatate a anului 2010 a stat sub semnul orientarii catre clienţi. Beneficiile pe termen lung si imbunatatirea permanenta a relaţiilor cu acestia au fundamentat toate actiunile si deciziile luate in aceasta perioada. Este poate si acesta un motiv pentru care Motor AG Pitesti a continuat sa performeze in aceasta perioada dificila. Obiectivul nostru pentru anul 2010 continua sa fie depasirea tintelor stabilite, precum si cresterea cotei de piata la nivel national. Pana la finalul acestui an estimam sa vindem pana la 170 unitati BMW”, a declarat Adrian Prodanel, director general al Motor AG.
Mai jos o sa gasiti si numarul de unitati vandute in fiecare luna, pentru anii 2009 si 2010.
Recent Comments