Toyota Iasi, premiat pentru Excelenta in Satisfactia Clientilor

Dealerul Toyota Mega Auto Iasi a primit premiul pentru Excelenta in Satisfactia Clientilor. Evenimentul a avut loc in cadrul celei de a cincea editii a Premiilor Europene pentru Excelenta in Satisfactia Clientilor Toyota Ichiban. Au fost doua criterii de baza pentru evaluarea participantilor: satisfacerea clientilor in momentul vanzarii si satisfactia acestora dupa vanzare.

“Sintagma clientul pe primul loc ramane pentru noi un punct de reper din filosofia Toyota. Va asigur ca toti membrii echipei Toyota depun toate eforturile pentru a livra cele mai bune servicii şi pentru a oferi deplina satisfactie pentru clienti. Castigatorii acestei editii sunt cei mai buni dintre cei buni, intrucat satisfacerea deplina a clientilor reprezinta un principiu al activitatii lor cotidiene” a declarat Tadashi Arashima, CEO si Presedinte Toyota Motor Europe.

Din intreaga Europa, au fost evaluati 2600 de retaileri, baza fiind un studiu privind satisfactia clientilor, studiu ce a fost introdus pentru prima oara in 2006 de catre Toyota Motor Europe, iar in cadrul celei de a 5-a editii a Premiilor Toyota Ichiban, au fost premiati 41 de dealeri din 31 de piete de desfacere.

Dealerul Toyota Mega Auto a dovedit ca stie intr-adevar cum sa se comporte cu clientii primiţi în showroom, dar acest lucru nu a fost destul. Evaluarea s-a facut si din punctul de vedere al punctualitatii livrarii si actiunilor de follow-up.

Si daca va intrebati de unde vine termenul “Ichiban”, va spun eu, pentru ca am aflat din declaratia de presa. “Ichiban” este cuvantul japonez provenit din sloganul Toyota “Okyakusama Ichiban”. Cum se traduce? Simplu: Clientul pe primul loc. 🙂

Sursa Toyota

Author: Sorin Grumazescu