Honda a anuntat zilele acestea startul celei de a doua competitii nationale de condus eficient. Acest eveniment este organizat de Honda Trading Romania in parteneriat cu Grupul Rompetrol si isi propune sa atraga in competitie pe cei care conduc responsabil si care pun accentul pe placerea de a conduce.
Honda Greenchallenge isi doreste atat micsorarea impactului sofatului agresiv asupra mediului inconjurator si asupra participantilor la trafic, dar vrea sa demonstreze ca printr-un minim effort si ajutat de tehnologia Honda, orice sofer poate ajunge la un consum extraordinar. In cadrul editiei 2009, s-a ajuns la un consum de 4.3 litri/100 km cu un Honda CR-V, Honda Trading Romania reusind sa atraga peste 38.000 de vizitatori, dintre care 2.400 s-au inscris la concurs.
„Honda este preocupata de protectia mediului din toate punctele de vedere – atat din perspectiva tehnologiilor utilizate cat si din cea a sustinerii unui stil de condus cat mai eficient. Astfel am lansat GreenChallenge, o competitie organizata in scopul de a aduce in atentia soferilor stilul ecologic de condus. Ne dorim sa avem alaturi de noi la această editie toti iubitorii marcii si mai ales pe cei care doresc sa isi demonstreze abilitatile de soferi responsabili fata de mediu; am pregatit o serie de surprize care vor face competitia de anul acesta mult mai interesanta”, a declarat Mihai Sandu, GreenChallenge 2010 Project Manager.
Modelele Honda care vor participa la competitie sunt Honda Accord 2.2 Diesel, Honda Insight Hybrid si Honda Jazz 1.4, iar carburantii folositi pe intreaga durata a concursului vor fi de la Rompetrol din gama Efix (Efix Benzină 95 si Efix Diesel). „Acest nou parteneriat confirma inca o data implicarea Grupului Rompetrol in sustinerea proiectelor si initiativelor ce vizează protejarea mediului. Astfel de colaborari sunt un deziderat pentru Grup, care va continua sa dezvolte aceste strategii si o ideologie orientata catre un viitor mai curat”, a declarat Andrada Anuta, project manager Rompetrol Downstream.
Soferii care se vor inscrie la GreenChallenge vor fi evaluati in functie de punctajele obtinute la cele doua probe on-line: Eco-Test si Eco-Game – o abordare distractiva sub forma unui joc, prin care concurentii vor sofa virtual, cat mai ecologic si eficient pentru a obtine un punctaj cat mai mare intr-un timp record. Cei mai buni vor ajunge in semifinale, apoi în finala.
Toti cei care doresc sa se inscrie, o pot face gratuit si pot descarca regulamentul concursului, de pe site-ul oficial Greenchalange.ro. Mult success tuturor.
Sursa Honda
1 thought on “Honda Trading Romania da startul competitiei Honda GreenChallenge 2010”
Comments are closed.