Iata cu ce vine Ford anul acesta la Salonul Auto de la Geneva.
In primul rand cu noile Ford C-Max si Grand C-MAX care urmeaza sa intre pe piata la nivel european in decursul acestui an. Doritorii vor putea opta pentru versiunea cu 5 locuri C-MAX sau cea cu 7 locuri Grand C-MAX, cel din urma dispunand de usi glisante la partea din spate.
Ford C-MAX va prezenta si sistemul HMI, viitoarea generatie a sistemului interfata utilizator-vehicul, Comutatoarele cu 5 pozitii sunt dispuse pe volan si activeaza si controleaza cele doua afisaje ale vehiculului, adica cel dispus in partea de instrumente si cel montat deasupra consolei centrale. Sistemul da posibilitatea soferului sa opereze functiile vehiculului fara sa-si ia mainile de pe volan, cu un minim de distragere a atentiei.
Gama de motoare ce va fi disponibila pe noul C-MAX include si propulsorul Ford EcoBoost de 1.6 litri, dar si diesel Duratorq de 1.6 si 2.0 litri.
“Lansarea noii game C-MAX are o semnificatie aparte si demonstreaza clientilor de pretutindeni ca se pot astepta la linii de design cu adevarat impresionante in ceea ce priveste noua noastră gama de produse de clasa medie. C-MAX reprezinta startul. Prin noua generatie Focus ce urmeaza a se lansa la scurt timp dupa C-MAX suntem nerabdatori sa relatam si mai mult din această poveste în viitorul apropiat.” a declarat John Fleming, Presedinte si CEO Ford Europa. “
In cadrul Salonului va fi prezenta si noua generatie Ford Focus care prefigureaza viitoarea generatie de modele globale dezvoltate de Ford pe platforma de clasa C.
Ford Kuga isi consolideaza reputatia prin noile variante de propulsoare si transmisie dezvoltate cu scopul de a impulsiona performantele si de a imbunatati consumul de copmbustibil si nivelul emisiilor de CO2. Actualul Kuga ofera o noua versiune Duratorq TDCi de 2.0 litri cu 163 CP si cu o valoare totala a emisiilor ce nu depasesc 159 g/km. Multumita cresterii de 20 de procente, noul motor de 163 CP reuseste sa mareasca si viteza maxima de la 180 la 195 CP si sa scada timpul acceleratiei 0-100 km/h de la 10.6 secunde la 9.6 secunde.
Ford Mondeo beneficiaza de o economie de combustibil si emisii reduse in combinatie cu noile motoare Duratorq TDCi diesel si supraalimentatul Ford EcoBoost benzina. Astfel, cel de 2.0 litri EcoBoost SCTi vine cu 203 CP, iar cele diesel Duratorq TDCi sunt de 115, 140 si 163 CP. Transmisia automata dublu ambreiaj este disponibila in standard pentru versiunea EcoBoost 2.0 litri si optional pentru motorizarile de 140 si 163 CP diesel. Luat ca exemplu, Ford Duratorq TDCi de 2.0 litri si 163 CP are un consum mixt de 5.3 litri/100 km, iar cu sistemul Ford PowerShift, Mondeo ofera un consum de 5.6 litri/100 km.
Sursa Ford
Recent Comments