La Salonul Auto de la Frankfurt este prezent si Lexus LS600h 2010, un hybrid ce vine cu cateva modificari ce tin de echipamente, un nou driving mode ECO, sistem de franare imbunatatit si baterii noi. Diferenta intre LS600h si LS600h L este facuta de grila si bara frontala, prizele de aer si farurile de ceata.
Noi carcase pentru oglinzile retrovizoare cu semnalizatoare integrate, gama de culori pentru finisajul exterior a fost marita, iar la interior avem modificari la consola centrala, un display TFT LCD full color, sistem de navigatie.
Va spuneam la incepul de noul mod ECO, care nu face altceva decat sa modifice performantele sistemului de aer conditionat si nu numai, pentru a avea un consum de combustibil cat mai eficient. Bateriile au fost reasezate, prin acest lucru reusindu-se o marire a spatiului de depozitare in portbagaj.
De asemenea, sistemul hybrid a fost imbunatatit pentru a se incadra in standardele Euro5, dar acest lucru a fost facut fara a modifica performantele: motor V8 de 5.0 litri si o putere combinata de 439 CP si 520 Nm, de la 0 la 10 km/h ajunge in 6.3 secunde, iar consumul este stabilit la 9.2 litri/100 km, cu emisii de CO2 de 219 g/km.
Sa nu uitam sistemul de franare ce a fost dezvoltat in colaborare cu Brembo: discurile au fost inlocuite cu unele ventilate de 380 mm, iar etrierele sunt in sase pistoane.
Mai multe imagini in continuare
1 thought on “Salonul Auto de la Frankfurt 2009 – Lexus LS600h 2010”
Comments are closed.