Ce-au zis baietii de la Peugeot…”decat sa ne publice careva imaginile cu noul model, e mai bine s-o facem noi singuri.” Si uite-asa, noul Peugeot RCZ a fost dezvaluit. Si desi nu sunt un fan Peugeot, imi place ce a iesit. Arata intr-un mare fel. Dar sa vedem totusi despre ce este vorba.
Voi cei care doriti sa aveti asa ceva in garajul propriu, trebuie sa stiti ca cei de la Peugeot va ofera posibilitatea sa va personalizati oarecum masina, cu o multitudine de optiuni, intre care amintim acoperisul din fibra de carbon, arcurile de acoperis in diferite culori (negru cromat sau satin), jante de 18 sau 19 inch tot intr-o gama larga de culori (matt black, polished black, dark grey, diamante) sau oglinzi retrovizoare cu carcase din carbon.
Interiorul este un 2+2, scaunele din spate fiind descrise de catre Peugeot ca fiind doua scaune ocazionale, perfect utilizabile si care prin coborare maresc capacitatea de depozitare a portbagajului standard de 384 litri. Bordul este imprumutat de la hatch-ul 308, dar a fost imbunatatit cu materiale de calitate.
Pentru inceput, trei trenuri de rulare vor fi disponibile, toate incadrandu-se in standardele Euro5. Cea mai puternica motorizare va fi cea de 1.6 litri ce dezvolta 200 CP la 5.000 rpm si 255 Nm la 1.700 rpm. Daca luam in calcul si overboost-ul, o sa avem un cuplu maxim de 275 Nm. Transmisia este asigurata de o cutie manuala in sase rapoarte. De la 0 la 100 km/h noul RCZ ajunge in 7.6 secunde, are un consum de 7.1 litri/100 km si emisii de CO2 putin mai jos de 165 g/km.
Al doilea motor disponibil este un 1.6 litri turbocharged injectie directa, cu o putere de 156 CP la 5.800 rpm si 240 Nm la 1.400 rpm, motor cuplat fie la o cutie automata fie la una manuala, ambele in sase trepte. Pentru acest propulsor, in cazul cutiei manuale, consumul este stabilit la 6.9 litri/100 km.
Si fanii diesel au motive de bucurie, pentru ca exista si un 2.0 litri in patru cilindri, cu destui caluti sub capota, mai exact 163 CP la 3.750 rpm si un cuplu de 340 Nm la 2.000 rpm. Fiind ajutat de o transmisie manuala in sase trepte, consumul este unul acceptabil: 5.4 litri/100 km. Nici cu emisiile de CO2 nu sta rau: 139 g/km.
Sursa Carscoop
Mai multe imagini in continuare
cand va fi lansata ? s-au vehiculat preturi pt ea?
@DaDa, prezentare oficiala la Salonul Auto de la Frankfurt in luna Septembrie. In Romania nu se stie. Preturi, pentru moment nimic.