Putine modele. Editie limitata…ce sa-i faci. Pagani Cinque Roadster va fi fabricat in doar 5 unitati. Din orice unghi te-ai uita la acest model, nu poti vedea altceva decat un Zonda, numai ca de aceasta data caroseria a suferit cateva mici modificari pentru a putea gazdui si acoperisul demontabil. Dupa cum bine se vede si din imagini, motorul de pe Zonda Cinque Roadster “respira” doar prin intermediul unei singure prize de aer, iar plafonul odata demontat va putea fi pozitionat la partea din fata.
Modelul ascunde 678 CP si 780 Nm eliberati de catre motorul Mercedes Benz AMG, o evacuare din titaniu, suspensie magneziu-titaniu, cutie secventiala Cima in sase rapoarte, jante aluminiu/magneziu 19” fata si 20” spate, pneuri Pirelli PZero (255/35/19 si 335/30/20) si un sistem de franare Brembo carbon ceramic, cu discuri de 380 mm si etriere in 6 pistoane pentru partea din fata si 4 pistoane la cea din spate.
Avand o greutate de 1.210 kg, modelul reuseste sa ajunga la suta de kilometri pe ora in 3.4 secunde si pana la 200 km/h in 9.6 secunde, in timp ce franarea 100-0 km se realizeaza in 2.1 secunde si de la 200 la 0 in 4.3 secunde. La partea de siguranta cei de la Bosch Engineering aduc modelului controlul tractiunii si ABS.
Ei bine, pentru tot ce v-am spus mai sus, cei cinci viitori posesori de Pagani Zonda Cinque Roadster vor fi nevoiti sa scoata din buzunar, 1.3 milioane de euro plus taxe.
Via egmCarTech
Mai multe imagini in continuare
Recent Comments