Dupa ce in doar doi ani si jumatate au reusit sa treaca de la stadiul de prototip la versiunea de productie, X-Bow a ajuns la Salonul Auto de la Geneva, unde sarbatoresc un an de la primul model iesit de pe linie. Ei sunt prezenti cu 5 versiuni, intre care doua sunt noi noute, KTM X-BOW Superlight si X-BOW ROC.
X-Bow Street, ca de altfel toate modelele X-Bow, foloseste un motor Audi TFSI de 2.0 litri, si este prima versiune din gama, cu un pret de 49.980 euro (fara taxe). Urmeaza X-BOW Clubsport la pretul de 59.980 euro si GT4 cu pretul de 82.900 euro.
Folosind fibra de carbon, materialul de care pana acum Formula 1 sau modelele aerospace s-au cam ferit, X-BOW Superlight ne arata acest lucru si la panourile negre de pe caroserie, cat si la jante. La un pret de 79.980 de euro, noul Superlight este varful de gama KTM X-Bow si vine echipat cu diferential cu alunecare limitata, jante lacuite cu un singur prezon si un cronometru.
X-BOW ROC este un tribut adus legendarului concurs ‘Race of Champions’, eveniment ce anul trecut a avut loc pe Wembley Stadium in Londra, unde mii de fani motorsport, au aplaudat soferi cu renume ce conduceau o altfel de masina. Printre acestia putem aminti pe Michael Schumacher, Sebastien Loeb, Tom Kristensen si Matthias Ekstrom. Masinile erau KTM X-Bow si era prima lor aparitie.
Tinand cont de acest lucru, era firesc sa fie lansata si o editie limitata. Asa a aparut X-Bow Race of Champions, sau ROC. Doar 30 de modele vor fi produse si beneficiaza de cateva elemente exclusiviste: design-ul caroseriei, finijaul exterior, jentele de aliaj, evacuarea sport si volanul multifunctional detasabil. Pretul este de 69.980 euro.
Scazand productia la doar 600 de unitati din cauza actualei crize economice, KTM isi va indrepta atentia mai mult spre produsele PowerParts si PowerWear, in acelasi timp cu participarea la programul RaceOrange sau X-BOW Trophy.
Mai multe imagini in continuare
1 thought on “KTM a dezvaluit la Geneva X-Bow Superlight si X-Bow ROC”
Comments are closed.