Intr-adevar, fata de fratele sau, Chevy Volt, noul Opel Ampera parca ar avea un aer putin mai European. Exteriorul beneficiaza de un design futurist, cu o aranjare a partii frontale in forma de bumerang, cu o aerodinamica calda, dar in acelasi timp cu o grila frontala extrem de bine pusa in valoare.
Modelul iese in evidenta prin nuanta Dark Argent Metallic, combinata cu interiorul Jet Black cu accente Spice Red. Interiorul mai beneficiaza de o multitudine de gadget-uri intre care amintim display-ul cu tot felul de informatii, sau acel touch-sensitive infotainment center.
Puterea vine de la Sistemul de Propulsie Voltec ce foloseste o unitate de 111 kW si baterii litiu ion de 16 kWh, cu ajutorul caruia Ampera poate rula putin peste 60 km in mod exclusiv electric. In momentul in care bateria e descarcata, motorul pe benzina genereaza destula electricitate, pentru a permite masinii sa acopere o autonomie de 500 km. Dupa cum va spuneam si intr-un articol mai vechi, priza folosita este una de 230v. Unitatea electrica poate dezvolta un cuplu de 370 Nm si aproximativ 150 CP, destul pentru a sprinta intre 0 si 100 km/h in aproximativ 9 secunde si sa ajunga la o viteza maxima de 161 km/h.
Daca e sa luam in consideratie statisticile care spun ca 80 % din germani folosesc masina aproximativ 50 de kilometri pe zi, si de comparatia facuta intre consumul unei masini conventionale si Ampera, noul model ar putea castiga destul teren in 2011 cand va intra in productie.
Mai multe imagini in continuare
Recent Comments