Peugeot a dezvaluit ieri fotografii si informatii oficiale cu noul Peugeot 3008. Crossover-ul va fi disponibil cu o gama foarte mare de motorizari si diesel si pe benzina. Lista de echipamente prezente pe 3008 include Head Up Display, Distance Alert, Hill Assist, WIP, Park Assist, Dynamic Roll Control si Grip Control.
Sa incepem cu inceputul. Pasagerii se pot bucura din toate punctele de vedere, fie ca ne referim la design, la scaune sau la auditia din interior, ca sa nu mai vorbim de plafonul transparent cu o suprafata de 1,60 m2. Capacitatea de incarcare a masinii porneste de la 512 litri si se opreste la 1.604 litri in functie de rabatarea scaunelor din spate (vezi foto mai jos).
Ajungem la partea care intereseaza cel mai mult: motorizarea. Sub capota, Peugeot 3008 primeste sase tipuri de motoare ce folosesc cea mai avansata tehnologie, fie ca sunt cele pe benzina (de 1.6 litri VTi si THP), fie ca sunt diesel (HDi de 1.6 si 2.0 litri). Nici la partea de consum nu sta rau, cea mai “prietenoasa” versiune folosind 4.9 litri/100 km, in timp ce emisiile de CO2 sunt de 130 g/km.
Astfel, gama motoarelor Peugeot 3008 este urmatoarea:
Diesel HDi FAP:
– HDi FAP, 1.6 litri, 110 CP, 240 Nm, cutie manuala in 6 trepte, 137 g/km CO2
– HDi FAP, 1.6 litri, 110 CP, 240 Nm, cutie manuala controlata electronic in 6 trepte, 130 g/km CO2,
– HDi FAP, 2.0 litri, 150 CP, 340 Nm, cutie manuala in 6 trepte, 146 g/km CO2, Euro5
– HDi FAP, 2.0 litri, 163 CP, 340 Nm, cutie automata in 6 trepte, 176 g/km CO2, Euro5
Benzina:
– VTi, 1.6 litri, 120 CP, 160 Nm, cutie manuala in 5 trepte, 165 g/km CO2, Euro5
– THP, 1.6 litri, 150 CP, 240 Nm, cutie manuala in 6 trepte, 176 g/km CO2
– THP, 1.6 litri, 156 CP, 240 Nm, cutie manuala in 6 trepte, 170 g/km CO2, Euro5
In 2011, 3008 va fi primul vehicul al grupului Peugeot care va beneficia de tehnologia HYbrid4, asemanatoare cu cea de pe Prologue HYbrid4 Concept vazut la Salonul Auto de la Paris. Aceasta tehnologie reprezinta o noutate in ceea ce priveste consumul de combustibil si emisiile de CO2, apreciindu-se o reducere a acestora cu aproximativ 35 de procente.
Peugeot 3008 va fi lansat oficial la Salonul Auto de la Geneva in luna Martie, urmand ca pe piata sa apara tot in aceasta primavara, modelul fiind asamblat la uzinele din Sochaux.
Mai multe imagini in continuare
Imi place masina, e un crossover aratos. Problema e ca nu mi-as cumpara una. Nu stiu sa spun exact de ce…
Sunt destule modele Peugeot dupa care intorc capul, dar as ramane doar la atat.
De aceeasi parere sunt si eu.