Jaguar a introdus un nou motor turbodiesel V6 de 3.0 litri pentru modelul XF 2010 care va dezvolta 240 CP si 275 CP in varianta S. Ambele motorizari sunt cuplate la cutii de viteze automate ZF 6HP28 in 6 trepte. In varianta standard V6 3.0 diesel dezvolta 240 CP (cu 16 procente mai mult decat V6 2.7l), ce permite XF-ului sa ajunga de la 0 la 100 km/h in 6.7 secunde si la o viteza maxima de 240 km/h.
Mult mai puternicul XF Diesel S ce dezvolta 275 CP si 600 Nm, accelereaza de la 0 la 100 km/h in 5.9 secunde (cu 1.8 secunde mai repede decat motorul de 2.7 litri), in timp ce viteza maxima este limitata electronic la 250 km/h. Consumul pentru Jaguar XF Diesel S este de aproximativ 5.6 l/100km iar emisiile de CO2 sunt de 179 g/km.
La exterior noul Jaguar se evidentiaza printr-un set de jante de 19”, un spoiler aerodinamic si un logo „S” destul de discret. In UK pretul pentru varianta XF 3.0 litri este de aproximativ 34.700 €, iar modelul XF Diesel S porneste de la 37.770 €. Noul Jaguar XF va fi disponibil incepand cu luna Martie 2009.
Daca ar avea un pret mai decent macar aproape ca BMW seria 3 cred ca ar rupe toate topurile chiar daca XF se bate de fapt cu e classe, seria 5, A6. Am vazut cateva comparatii intre modelele mai sus mentionate si Jaguar a iesit dupa seria 5 foarte aproape. De aceea un pret apropiat se seria 3 pentru XF 3.0 diesel de 240 CP ar fi un mare pas inainte pt Jaguar! O publicitate puternica si iata XF(a real car) pe strazile Burestilor poate chiar mai des decat BMW seria 3 sau 5. Este o masina exclusivista care arata foarte bine si nu palgiaza nimic deocamdata.
O zi buna domnilor!.
Da Doru, intr-un fel ai dreptate. Numai ca e Jaguar. Prea mult nu vor scadea preturile niciodata si pentru nici un model. De publicitate prea multa nu cred ca ar avea nevoie? Cate reclame ai vazut tu la Mercedes? Ca sa nu mai vorbesc de Aston, Porsche si alte “nervoase” din astea? Fata de Skoda, Opel, VW etc.