Fiind un iubitor si in acelasi timp un posesor de Opel, era normal sa va scriu si despre noul Opel Insignia Sports Tourer lansat la Salonul Auto de la Paris. Modelul ofera in acelasi timp eleganta, interiorul este extrem de primitor in ceea ce priveste spatiul pentru cei 5 pasageri, in timp ce spatiul pentru bagaje este mai mult decat incapator (540 litri, dar la nevoie, poate ajunge pana la 1.510 litri).
Pe langa cele sapte motoare disponibile pentru Insignia, Opel a anuntat si introducerea a doua noi motoare, unul diesel BiTurbo de 2.0 litri si 190 CP si unul pe benzina de 1.6 litri si 180 CP, care vor fi disponibile si pentru Opel Insignia Sedan.
Mai multe fotografii aici.
Imi place Insignia si e bine venita schimbarea totala fata de Vectra. Astept sa vad cum o sa arate si noul Astra. Pana una-alta (poate putin off-topic) e foarte posibil sa achizitionez in urmatoarea luna un Opel Astra H de prin 2005. Vazand ca ai scris ca esti iubitor si posesor de Opel, ce parere ai despre Astra H? Sunt destule persoane care incearca sa ma redirectioneze pe VW…
Detin un Opel Astra Elegance din 2003. An de fabricatie 2003. Eu o conduc din 2006. Pfiu…ce sa spun…chiar daca mi-as lua alta masina nu as renunta la asta. Motor de 2.0 litri, diesel, 120.000 km la bord, lant nu curele. Nu am schimbat decat bujiile si bineinteles uleiul, filtre.
Nu spun ca nu ar fi bun VW sau ca nu merita, numai ca eu sunt foarte multumit de Opel. Si cum de Mercedes sau Aston momentan nu am bani, probabil urmatoarea mea masina va fi tot un Opel.
Cred ca Silviu (care scrie aici) e cel mai in masura sa-ti raspunda. El mi-a condus masina si a condus si VW (din cate stiu eu). El poate face o comparatie mai buna si mai impartiala.
Multumesc pentru raspuns. Suna bine motorizarea masinii tale. Sa o conduci in continuare cu placere! Daca Silviu vrea sa isi exprime parerea despre cum s-a simtit la volanul acestor doua masini, il astept cu nerabdare sa scrie in cazul in care vede aceste comentarii :).
Le vede sigur. 🙂
Salut. E mult de spus despre amindoua…am sa incerc sa ma rezum. E o parere de nespecialist. M-am jucat cu Golf VI, V si Passat din 2006. Problema intre cele 2 …eu zic ca sint total diferite…sa zicem o faza…daca vrei viteza iti iei clar Porsche, daca vrei elegata iti iei Mert. Ca asa sta si aici problema in linii mari. Adica Vw “pare” mai eleganta, mai rafinata, materiale mai de buna calitate, dar minusuri ar fi masina e destul de lenta la demaraj. Pleaca destul de greu (cel putin Passat) dar cind se lanseaza pe sosea sta bine, e mai grea, o opresti repede,etc. La Astra …e mai mica in primul rand(asta nu inseamna ca stai ingramadit,,,nici vorba..e destul de incapatoare)…e mai nervoasa, are demaraj mai bun si are si consumul mai mic. Acuma nu putem pune masina lui Sorin…de ce? Pai a lui este in primul rand un model deosebit: are inauntru lemn(ceea ce nu gasesti pe una de serie), are o gramada de dotari:spalare faruri,xenon,jante si la urma las motorul dupa cum zicea si el de 2l care se simte bine de tot….cel putin dupa 2.500 de ture cind intra turbina …lasa in spate cam orice…si nu ti-a frica ca moare la o depasire mai din scurt. La Passat ce nu mi-a placut e motorul destul de lent si intrarea tubinei foarte suparatoare si zgomotoasa….dar chiar daca avea un sounf frumos..masina nu prea se tura si in depasiri trebuia sa retragradezi….dar repet dupa ce amlabai …merge ca trenul frumos…si lin…fara zgomot , fara trepidatii. In Passat ai impresia de masina solida, mare si mai ales bordul ala si botul mare zici ca e limizina. La Golf e nervoasa si asta rau!!…dar Golf e mai usor, e stabila pe viraje, dar in comparatie cu Astra …e mica…si nu prea merita banii stiind ca tot romanul isi ia Golf sau Passat. Masinile sunt bune dar la banii astia iti iei un Astra complet echipat(full) si e tot masina nemteasca. Am o gramada de prieteni care au Passat …acuma ce sa iti zic…astia cu Passat cind scimba ceva la amortizoare sau directie schimba tot…nu poti schimb ade exemplu numai pivotul ca s-a uzat…nu se schimta tot pe fata…de unde si costuri mai mari…eu zic ca e cum o nimeresti….O Astra “cheala” nu merita si mai ales sa o cumperi cu acel motor de 1.7 ca toti au avut probleme ce acele motoare. Inca o data nu bagam in calcul masina lu’ grummy….aia e model deosebit….daca nimeresti asa ceva e super ok…dar e greu…si el a gasit-o cu noroc…nici nu dorea Astra …el avea LOgan :)):))….a tinut mult LOganul….3 zile parca…si s-a plictisit de ea…:))…
ca o concluzie…Passat e mare, consuma destul de mult, costuri de intretinere fff mari(mai ales la piese noi), e destul de lenta la demarari, dar e buna pentru autostrada si drumuri lungi, e comoda la trasee lungi, Golf imi place V dar platforma de Golf de la IV incoace are o problema de conceptie…se cam strica dar nu stiu exact ce…dar multa lume sta cu ele prin service…am sa ma interesez ce e legat de platforma….Astra eu zic ca merita toti banii. La banii cu care iei un Passat iei o Astra full….si cu motor de 2l. Ca e o faza ciudata ….la Asrta lu grummy daca faci rapotul cai/litru nu e ceva foarte mare…adica masina lui are motor de 2l, cu 110 Cp…dar e turbina aia misto tare…si chiar te lasa in scaun si demareaza puternic….nu zic ca nici in Astra nici un Golf nu auzi zgomote, trancaneli si timpenii de asta…Nu am mers cu o astra “cheala”…dar cred ca e cam la fel…oricum modelul lui e misto tare…si chiar daca nu e f util lemnul din bord si pe de schimbator face toti banii :)….
Eu zic sa ramii pe Astra….mertita banii si e mai nervoasa…acuma depinde ce vrei sa faci cu ea…sa mergi linistit ca o limuzina …sau sa te joci cu ea…:)
aaa am mai uitat ….ce nu mi-a placut in Passat …stai jos tare…si nu poti merge cu mana pe geam ca nu prea ajungi :))…iar in golf ai impresia ca esti intr-o masina ieftina, dar care isi face treaba…in astra in schimb mergi normal si cind treci peste 2.500 de ture se aude beton de tot motorul…si pleca repede ca masina e destul de nervoasa…eu am facut inrtrecere cu grummy cind masina mea era inca in rodaj…::)…eu un logan de 1.6…am plecat in fata lui pina pe la 60…dar dupa ce a urcat el in turatie…am ramas mult in spate :((….Astra are cuplu bun in treapta a 3 si se duce cu a 3 pina pe la 120 si nu ai impresia ca ii sare motorul…am incercat asta si cu golf dar ajunge la turarie prea mare si poti distruge turbina…
Silviu, multumesc pentru raspuns. Asa este, romanul are o atractie spre vw si e plina Romania de ele. Eu ma uitam inspre Audi a3, VW Golf, Opel Astra H, Mazda 3 (masini 2003-2004-2005). Am bani de Astra, pentru celelate ar trebui sa mai imprumut ceva si nu stiu daca merita. Am condus Astra H (dar era caravan) si Golf V, dar le-am condus asa putin ca sincer nu mi-am dat seama cat de mult imi place una sau alta.Am auzit si eu ca ar fi mai bine sa aleg alt motor decat 1.7 facut de Isuzu. Asta ar insemna 1.6 sau 1.8 benzina, sau 1.9 motorina.
Ce vreau sa fac cu masina…pai sa ma joc cu ea :D, nu prea merg linistit.
Tocmai am gasit un BMW 320D la un pret destul de bun…insa multa lume spune ca e tare costisitor de intretinut unul…
@Silviu, o luna si jumate am tinut Loganul frate. 🙂
Asa mult….:)….a uitasem ca parca il aveai si inmatriculat :))…
salut Dave. Asa e. Romania e plina de masini nemtesti si in special de Vw. Nu zic ca nu sint bune…vb aia tot taranul are Vw. Sint masini excelente, dar ei zic ca mai sint si altele pe linga ele…Audi A3 e frumoasa rau…si acuma Audi incepe din ce in ce mai mult sa cistige teren. In ultima perioada ma uit tot mai mult dupa Audi…inca nu am devenit fan dar imi plac mult…in special A3 care e micuta si nervoasa…astea care zici tu sint la un alt nivel …asa e sint mai scumpe dar si mult mai bune…in ce sens mai bune….aici mai conteaza si citi kilometri faci pe an…de exemplu daca vrei motor diesel trebuie sa faci peste 15.000 pe an ca sa merite investitia…alea diesel sunt cam cu 1.500 euro mai scumpe decit cele pe benzina…si diferenta de pret se reflecta pina la urma in consum daca vreio sa faci calcule…acuma mototina e si mai scumpa decit benzina…eu zic ca daca faci sub 15.000/an nu merita motorina…peste 15.000 clar diesel ca e mai ieftin pe ansamblu tinind cont ca revizia la motoarele diesel costa ceva mai mult….dar si la mai multi kilometri. Cu masinile japoneze, coreene si alte copii de astea,…nu prea ma impac…chiar si toyota….aceste masni merg …dar cind “pica” …nu pica pe segmente adica ii cade computerul sau transimisia sau motorul…astea dupa un numar de kilomtri pica tot la ea…parca e de unica folosinta…nu te sfatuiesc mazda 3…arata bine dar nu face banii aia…daca nu ai bani de Audi A3….go pe Astra H…chiar merita masina…mie nu imi plac caravanele….parca sunt dricuri…aici chiar e ciudat …poate sunt masini bune…dat efectiv nu imi plac…sint lungi au portabagaj mare…dar int urite :)….
La mers…ambele care zici tu sint sigur ca mergeam impecabil si in 50 de kilometri nu prea iti dai seama de ce iti place una sau alta…trebuie sa o ai o perioada mai mare sa vezi daca se potriveste….
Motorul de la Isusu e prost si are o gramada de defecte…e misto ala de 1.6….1.8 e cam gurmand…consuma destul de mult…si daca vrei benzina eu zic ca ala de 1.6 e ok….la motorina…daca ai bani motorul de 2.0l…:)…sau ala de 1.9..
Bmw e misto…dar chiar e costisitor…
si mai ales la motor…si placute de frana, planetare pivori si smecherii de astea…ca la bmw trebuie sa le faci in service autorizat…si costa destul de mult….poti sa aduci unul destul de ieftin de afara….dar te costa o gramada inmatrocularea si apoi daca ai probleme cu el e nasol tare…eu zic sa nu te arunci chiar la bmw….nu stiu daca merita…iar la banii care ii ai pe astra…aduci un bmw destul de vechi…si te costa o gramada schimbatul filtrelor, ulei si daca e diesel turbina…care la 90.000 trebuie curata …daca nu inlocuita si e destul de mult…
Acuma ca sfat..:) iti zic eu ce faceam eu :)…daca tot ai banii de astra…mai stai citeva luni…mai stringi si iei un Audi A3…chiar se merita :)…ca intre Astra si A3 e diferenta ca intre Logan si Golf….:)…eu zic ca Audi merita…e mai bine facuta.
Uite o faza…ca sa vezi cu BMW…dar asta e numai ghinion sper sa nu patesti asa ceva niciodata…un priten si-a luat un BMW misto tare adus de la Dusserdorf…tare de tot masina…1 an nu avut nici o problema…dupa 1 an cind ma uit sub masina avea picaturi de ulei…a doua zi balta…ce facuse “neamtul”….avea masina blocul motor fisurat…si lipit cu electropasta….:))….ca s aschimbi motorul costa aproape cit daduse pe masina…asa ca poti lua multe tepe…:)…deci ai grija daca cumperi ceva de afara…dute cu cineva care se pricepe cit de cit…si obligatoriu carte de service…
Ieri mi-am cumparat bilet de avion pe 7 decembrie, spre Germania. Vreau sa cumpar masina de la inceputul anului….si nu mai pot astepta. Mie imi place mult Audi, tare as vrea un A3. Am condus cam 500 km un A6 2.5TDI quattro 180 cai, cutie automata. Foarte tare masina si frumos facut interiorul, materiale de calitate. Iar A3 clar pastreaza traditia. Nu eram fan BMW, insa in ultimele luni a inceput sa imi placa tot mai mult, chiar mai mult decat Audi. Dar am mai auzit povesti nasoale despre BMW stricate si nu cred ca mi-as permite sa intretin unul.
Astra H, nici mie nu imi place deloc cel caravan, clar o sa ma orientez spre hatchbakul cu 5 usi sau poate GTC. Cam asa cred ca o sa ramana, cum ai spus si tu. Daca am noroc de o oferta buna la A3, nici nu ma mai uit. Daca nu, o sa raman la Astra H. Faza mai nasoala e ca eu nu ma pricep la partea mecanica a masinii, sper sa nu iau o masina cu probleme.
Succes si sa-ti iei o masina buna, fara probleme. 🙂
Si cand te intorci, dupa ce vezi ce e cu masina, sa faci un review si ceva poze. Postam aici la sectiunea “Masini bloggeri”
Multumesc, Sorin. Asa sa fie :).
Ca tot este un articol despre Opel, acesta pe care tot comentam, abia astept sa vad cum arata noul Astra. Am vazut mai multe imagini ipoteze, insa astept pozele oficiale!
Da, o sa fac un review, o sa va trimit si poze (pt ca imi place sa fac poze 😉 ).
Dave asa e A6 a altceva…dar e vorba numai de clasa…si la clasa mai mica A3 sa stii ca respecta acelasi norme…adica masina e impecabil facuta…si materialele de ffff buna calitate. Astra GTC da e super Ok masina….arata si bine….si are si ea o gramada de dotari. La partea mecanica chiar daca te-ai pricepe tot nu prea poti sa vezi mare lucru….ca aici nu e ca la dacie…ii auzi motorul si zici ce e stricat..toate sunt pe computer…nu ai ce sa fci..trebuie dusa obligatoriu si pusa pe calculator…ca atunci cind ridici capota la o astfel de masina nu vezi decit niste capace :):)…nu ai cabluri…si nu ai ce verifica….doar nivelul uleiului :))…clar trebuie pusa pe tester si ala iti zice tot….indiferent ce prieten mecanic ai tot nu a sa isi dea seama daca are probleme…testerul e sfint….pe ala nu il pacalesti. La bmw asa e sint cam mult probleme…si nu cred ca merita riscul mai ales ca nu sint bani de pierdut…oricum umbla si tu mai mult pe la Essen si zona aia…poate totusi gasesti un A3….dar sa nu te astepti la batrinelul care are masina in garaj si o da ieftin ca nu are bani din pensie…si fereste-te de turci si rusi…:))
Si nu in ultimil rand….multa multa bafta….si sa vii cu o masina frumoasa …si mai important sa iti placa tie…nu conteaza ce zic altii…daca tie iti place go pe ea…
stii care e faza …sau ce se zice cu partea mecanica…e cea mai neimportanta …..:) adica se face cel mai usor …ca ce poate sa fie stricat…motorul…ala se face simplu…sa nu fie probleme…gen caroserie lovita, titranti indoiti, rugina, lovituri la ungiul de directie …ca pe ala nu il faci nici cu cele mai performante aparate, puntea pe spate indoita…si alte timpenii de astea…caroseria si subansamblele sint cele mai importante…si sa nu fi fost lovita sau rasturnata…ca motorul il faci …
uite sper sa te ajute linkul asta….chiar e misto…arunca un ochi pe el….
http://www.buhnici.ro/2008/01/07/cum-aduc-o-masina-din-germania-partea1/
mie mi s-a parut interesant ce scrie acolo si chiar e de ajutor…
Bafta si sa gasesti ceva frumos…incearca sa te uiti si pe site-uri de autohause de la nemti…poate apare si ceva acolo si poate poti sa o rezervi din tara.
Bafta!!!
Urmaresc de o gramada de timp siturile nemtesti autoscout24 si mobile. Cam am vazut preturile si sigur o sa ma uit sa vad ce gasesc acolo inainte sa plec si chiar si in timp ce sunt in Germania. De rezervat nu stiu ce sa zic, ca iti poate spune ca iti rezerva masina si vine unul care ii tranteste banii in fata. Acuma el ce sa faca, sa ma astepte pe mine cateva zile sau sa ii dea aluia care ii da banii pe loc? Oricum, merita incercat si asa cu 1-2 zile inainte. Stiu de blogul lui Buhnici din vara si am citit articolele cu adusul masinilor. Sunt destul de interesante.
O sa ma uit sa nu fie lovita, la vopseaua de la imbinari (gen portbagaj, portiere), uzura volanului, a schimbatorului de viteze, daca centura de siguranta se duce repede inapoi :D. Am mai bagat la cap cate ceva de pe unde am mai citit. De tester…nu stiu unde si cum as putea sa o duc la tester chiar in Germania inainte sa o cumpar. O sa fiu si pe langa Essen, ma duc in zona nord-vest.
O sa imi inchiriez o masina pe 3 zile, cu posibilitate de prelungire. Totusi sper sa nu dureze mai mult de 3-4 zile. Pana la urma orice ar fi, eu ma intorc cu masina, nu accept altfel.
Poate sa aiba mici lovituri de astea…toate au…sa nu fie afectata structura…gen praguri, stalpi, tirantii motorului…ca motorul sta pe 2 suporti si daca masina a fost lovita frontal a destul de greu sa ii inlocuiesti …si astia ii sudeaza..si de obicei ii sudeaza strimbi…de obicei daca ii faci rezervare o tine…si asa mergi la sigur…trebuie sa gasesti in citeva zile….ca sint o gramada de autohouse.
Ok atunci ne tii la curent daca iti iei ceva frumos….am sa ma uit si eu sa vad poate gasesc ceva…sau poate apare ceva de ultim moment.
Multa bafta…am uitat sa zic 🙂
Thanks!