A aparut Volkswagen Scirocco si trebuie sa spun ca masina arata bestial, atat la exterior cat si la interior. Are 4.25 m lungime, 1.40 m inaltime si 1.81 m latime, cu un ampatament de 2.57 m, ceea ce inseamna ca este putin mai lunga si mai lata decat Golf GTI, avand si o garda la sol mai mica, masina se manvreaza mai usor.
Scirocco are un portbagaj de 292 de litri, care se poate mari pana la 755 de litri cu bancheta din spate fractionata si poate lua la bord 4 persoane. Scirocco va veni atat in versiuni cu tractiune fata, cat si in versiuni cu tractiune integrala. Gama de motoare cuprinde trei propulsoare TSI (122 CP, 160 Cp si 200CP) si un motor TDI de 140 CP. Acestea pot fi cuplate, dupa caz, cu o cutie manuala in 6 trepte sau cu una DSG in sapte viteze.
In motorizarea TSI 200 CP, masina dezvolta un cuplu de 280 Nm si atinge suta in 7.2 secunde cu start de pe loc. Viteza maxima este de 235km/h, iar consumul mediu anuntat este de doar 7,6 litri/100km.
Ca dotari standard ar fi jantele din aliaj de 17ββ, frana de mana imbracata in piele, scaune sport, geamurile electrice, clima, asistenta la parcare, suspensii sport. Directia este asistata si in functie de programul cutiei ea devine mai rigida sau mai βmoaleβ.
In Germania noul Scirocco va porni de la 21.750 de euro. In Romania va fi lansata in luna noiembrie, probabil cam acelasi pret, poate un pic mai mare, ca sint si taxe. Oricum la banii astia masina este chiar ieftina. Dupa cum arata cred ca multi se vor duce sa o cumpere de afara :). Cred ca va fi un succes si mai ales la noi care stim ce pot face masinile germane si cat de fiabile pot fi. Pacat ca va fi lansata in iarna. Poate avem noroc si nu ninge ca nu vad cum va merge prin zapezile din Bucuresti. Eu zic ca arata bine de tot masina mai ales ca are si plafon panoramic.
Ce parere aveti de masina? Eu zic ca va fi un succes la noi in Romania, ca noi avem o gramada de fanii VW.
masina arata f bine, si eu sunt fan VW, dar in ceea ce priveste masinile sport nu sunt de acord cu tractiunea fata, transmisia nu ofere un randament la fel de bun ca in cazul sistemului “totul spate”… te-ai gandit de ce masinile de formula 1 nu au tractiune fata sau integrala? stiu ca este mai usor de condus o masina cu tractiune pe fata sau integrala, mai ales la viteze mari, dar de aceea se numeste sport, se presupune ca este condusa de soferi experimentati. masinile asa-zis sport, cu tractiune fata, sunt doar de fite. golf rules!
Pe o masina de F1 ca sa ii faci transmisie integrala sau fata e destul de complicat. Motorul fiind spate e greu sa muti planetarele pe fata si toata tractiunea…plus ca nu ii mai faci fundul plat…si toata aerodinamica s-ar schimba…si adaugand componenete in plus masina ca deveni mai grea…si centrul de greutate s-ar schimba. Iar daca masina devine mai grea …iti trebuie motor mai puternic..deci si ala va fi mai greu…si tot asa…e mai simplu sa faci motor spate transmisie spate :))…cum de exemplu la BMW cu motor fata transmisie spate…e destul de ciudat iarna…vara si pe sosea uscata nu ai treaba…dar iarna si cu cauciucuri de vara…pleci destul de greu de pe loc….si in viraje trebuie sa fii profesor sa o tii..:))Intradevar adevaratele masini sport sint motor central transmisie spate :)…Oricum masina e facuta si pentru cineva mai neexperimentat…oricum probabil ce-a mai greu masina de condus e Cobra…care nu are servo directie (e mai precisa directia asa) nu are servofrina…nu are nimic electronic…totul mecanic si pur singe..:)) acolo trebuie sa fii adevarat sofer sa mergi cu una de aceea…nu sa ai controlul tractiunii…pai dupa cum evolueaza tehnica in citiva ani vom aveam masina sport total automata…te sui in spate si ii zici masinii vreau sa merg acasa sport…si tu citesti ziarul…:)) va fi tot automat. Mie imi place masina, arata bine de tot.:)
motivul principal pt care masinile de F1, si in general masinile sport adevarate, au motorul in spate nu sunt dificultatile tehnice in al monta in fata, mai ales ca astfel ar avea si o racire mai buna, ci faptul ca transmisia la rotile fata, directoare e mai complicata, si frecarile fiind mai mari se pierde din puterea motorului, la fel si transmisia pe cardan lung din fata la rotile din spate, mananca din cai, plus ca spatele fiind mai usor nu ai nici aderenta, in schimb solutia totul spate, sau central-spate ofera maximul de randament, pierderile din frecari fiind mult mai mici datorita simplitatii transmisiei, iar un sofer experimentat se poate folosi de efectul de supravirare pentru a lua curbele fara sa incetineasca.
de acord cu tine, Scirocco este o masina foarte frumoasa, si mie imi place cum arata, este si destul de performanta, dar cu toate astea o consider o falsa sportiva, la fel si cei care o cumpara, vor sa para altceva decat ceea ce sunt! π
Cei care o cumpara vor cu bani putini sa cumpere ceva care seamana cu supersport. Ca ce sa spunem la banii astia chiar e destul de ieftina…tinand cont ca se cumpara si o bucata de istorie…:)…ce sa mai zicem de aia cu Huynday Coupe :))….Masina e Vw si nemtii se respecta chiar fac masini bune si rezistente…sa nu mai spunem de fiabilitate.
de acord cu tine, WV sunt printre producatorii care ofera cel mai bun raport calitate/pret… daca i-ar pune lui scirocco motorul in spate, care dintre variante crezi ca s-ar vinde mai bine? tot cel cu tractiune fata/integrala, zic eu, pentru ca oamenii vor o masina economica, care sa aiba avantajele si luxul unei berline clasice, dar in acelasi timp sa para sportiva, suparata!
si honda civic ii incanta pe multi, arata deosebit pentru clasa ei, dar eu am mai mare incredere in golf… ce zici de cei care isi cumpara masini in 2 usi (cu tenta sportiva, eventual ii mai fac si tuning), dar cu motor diesel!
Cred ca s-ar vinde mai bine modelul cu tractiune spate. Nimeni nu isi cumpara sportiva ca sa aiba avantajul unei berline. Vrei masina de familie iti iei berlina…vrei sport iti iei ceva sportiv…ca sa nu mai vorbim ca la masinile sportive nici portbagaj nu ai π Eu zic clar s-ar vinde mai bine modelul cu tractiune spate…e mai pur singe…si mai greu de controlat…ar fi mai spectaculos de mers cu el…daca ai tractiune integrala masina e stabila…e fixa…si nu ofera aceleasi satisfactii pe care le-ar oferi una numai cu tractiune spate:)…
Honda Civic….e frumos tare modelul nou ala cu 4 usi…arata bestial…si are si motorul destul de puternic…plus ca la volan cu bordul ala pe albastru…zici ca esti la mansa unul avion. Imi place sincer mai mult Civicul…dar nu stiu in timp cum s-ar comporta la noi…nu cred ca dau golful pe o Honda…Golful e o masina testa si restestata,….si am mai multa incredere in nemti decit in cei de la Honda…:) Cine isi ia in 2 usi are o prietena si faca copiii…masinile in 2 usi sint clar pentru 2 persoane…ca zic ei ca in spate mai incape cineva sint povesti…nu incape nimic…plus ca accesul in spate e destul de aiurea de si de greoi… nu cred ca isi cumpara masina cu 2 usi sa ii faca tuning. Cine vrea cu adevarat tuning poate sa isi ia masina si in 4 usi…cu tuningul e o problema dificila…acei oameni sint pasionati de masinile lor…nu vor neaparat in 2 usi.,..lor le plac un anumit model…si pe acela vor sa il imbunatateasca…stiu pe cineva innebunit dupa Golf IV….in 4 usi…eu zic ca arata mai frumos Golful 3 Gti…dar gusturile nu se discuta…si tipul cu Golf 4 l-a tunnat destul de frumos….si i-am zis …ma de ce nu ti-ai luat in Golf 3 in 2 portiere si il faceam pe ala frumos…stii ce a raspuns…? pai mie daca asta imi place…si i-am dat dreptate….asa ca la tuning trebuie sa iti placa ceva asa de mult incat sa il vrei sa il personalizezi si sa il faci cum iti place tie…nu conteaza ca e din 2 sau 4 portiere.
Sa mai usor isi cumpara 2 si de obicei asa fac…pentru el isi cumpara ceva sportiv in 2 portiere…suparat tare…si nevestei ii cumpara …o berlina cu care sa se duca la piata π