Honda a dezvaluit zilele trecute noul lor CR-V pentru Europa, un model despre care constructorul promite sa ofere mai mult senzatia de masina mica, decat un SUV…
Unde s-ar vedea acest lucru? In primul rand in interior. Desi este nitel mai mare decat actuala generatie (4.570 mm lungime si 1.650 mm inaltime), linia plafonul a coborat cu 30 mm, banchetele spate cu 38 mm, in timp ce scaunul soferului „pierde” si el 10 mm. Concluzionand, baietii spun ca noul CR-V „ofera echilibrul perfect intre o masina (mica) si un SUV”.
Imi place cum arata… Imi place grila care se duce frumos catre blocurile optice, imi place bara fata putin „nervoasa”, imi place spatele cu geamul micut, imi plac luminile spate asemanatoare cu cele de la Volvo. Imi place… 🙂
Si inainte de a va prezenta motorizarile, va mai spun doar despre capacitatea portbagajului, care este de 589 litri, 1.648 litri cu bancheta spate coborata, ceea ce inseamna o crestere cu 148 litri fata de actuala generatie.
Bun! Motoarele. Vor fi disponibile 3 trenuri de rulare: un i-VTEC de 2.0 litri, un i-DTEC de 2.2 litri si un turbo diesel de 1.6 litri.
In cazul propulsorului de 2.0 litri, puterea a crescut de la 150 la 153 CP, in timp ce cuplul, a urcat cu 2 Nm, pana la 192 Nm. Si desi performantele au fost modificate, emisiile de CO2 au scazut de la 195 g/km la 176 g/km (pentru versiunea 4×4) si pana la 170 g/km in cazul versiunii 2WD.
i-DTEC-ul de 2.2 litri dezvolta 150 CP si 350 Nm, cu emisii de CO2 care au coborat de la 171 g/km la 153 g/km pentru transmisia manuala si de la 195 g/km la 175 g/km in cazul cutiei automate in 5 rapoarte.
Ultimul, cel turbo diesel de 1.6 litri, dezvolta 120 CP la 4.000 rpm si un cuplu de 300 Nm la 2.000 rpm, acesta urmand a fi disponibil abia de anul urmator.
Noul Honda CR-V 2013 va debuta la Salonul Auto de la Paris in Septembrie, vanzarile urmand a incepe in luna Octombrie.
Sursa Carscoop
Mai multe imagini in continuare
Recent Comments