Chiar si in versiunea standard, Audi R8 dovedeste ca se poate apropia lejer de performantele scoase de Ferrari sau Lamborghini, dar daca mai punem si “ajutorul” dat de catre tunerul MTM (Motoren Technik Mayer), e greu de spus care-pe-care. “Cireasa de pe tort” a acestui pachet este verdele “Porsche 2D8”, cel gasit si pe 911 GT3 RS. Cei de la MTM au fost atenti si la mici detalii, cum ar fi etrierele negre sau capacul rezervorului, pe care a fost “gravat” cu aceeasi culoare logo-ul R8. Si pe jantele MTM Bimoto ce masoara 20 de inch este scris tot cu verde “MTM forged”. La interior, volanul este imbracat in suede si este cusut cu aceeasi culoare.
Bine ca nu s-au oprit doar la “verde”, ca era de prost-gust sa va vorbesc doar despre faptul ca “MTM a schimbat culoarea noului Audi R8”. Motorul V8 de 4.2 litri primeste un kit ce “stoarce” din el pana la 560 CP si 580 Nm. Nici detinatorii modelului V10 nu au fost uitati, MTM oferind un upgrade de ECU al motorului 5.2 FSI, ce va dezvolta tot 560 CP. Ca si alte modificari, mai amintim un nou sistem de evacuare cu valve controlate si care se termina cu 4 tevi de evacuare negre.
Pentru a ajuta toata puterea nou acordata, MTM vine si cu modificari ce tin de aerodinamica. La partea din fata avem un splitter nou din fibra de carbon, vopsit in verde la partea de sus si negru mat la partea de jos, mai avem praguri laterale si un difuzor spate tot din fibra de carbon. Si pentru a proteja putin masina de diverse “praguri”, MTM mai aduce un sistem Lift-up care poate ridica garda la sol cu pana la 40 mm.
Hai, ca nu e rau!
Mai multe imagini in continuare
Foarte frumos.