Consider ca inlocuirea unui motor puternic cu unul mai putin puternic, pe un roadster, are o oarecare legatura cu actuala criza. De obicei nu prea se intampla acest lucru. Audi este un exemplu, cu noul lor model TT Roadster, de pe care au dat jos propulsorul de 2.0 litri, inlocuindu-l cu unul tot TFSI, dar de 1.8 litri.
Automat, puterea acestuia a scazut la 160 CP si 250 Nm. Chiar si asa, performantele masinii nu au scazut dramatic, ajungand la 100 km/h in doar 7.4 secunde si la o viteza maxima de 224 km/h, cu un consum de 6.9 litri/100 km si emisii de CO2 de 159 g/km. Bun pentru un Roadster, nu credeti?
Ok. Acum sa facem un calcul simplu. Daca versiunea 2.0 TFSI ajunge la aprox. 29.600 euro si noul 1.8 litri la aprox. 25.900 euro, inseamna ca avem o scadere de vreo 3.700 de euro. Nu e mult, dar inseamna ceva.
Am uitat sa va spun: pentru moment, noul Audi TT Roadster 1.8 litri va putea fi gasit doar in Marea Britanie.
Pentru o mai buna rezolutie a imaginii
Recent Comments