Dupa patru ani de la aparitie, cred ca era si timpul ca baietii de la RUF sa aduca o imbunatatire pentru CTR3.
A ramas acelasi twin-turbo de 3.8 litri, insa datorita celor cateva modificari, puterea a crescut de la 691 CP si 890 Nm, la 750 CP si 960 Nm. Astfel, de la 0 la 100 km/h ajunge in 3.0 secunde, de la 0 la 200 km/h in 9.6 secunde, in timp ce viteza maxima este de 380 km/h.
Puterea este trimisa integral catre puntea spate prin intermediul unei cutii secventiale in sase rapoarte, ajutata fiind si de un diferential cu alunecare limitata.
Sasiul beneficiaza de o constructie modulara, iar pasagerii sunt protejati de un roll cage. Exceptand panourile portierelor si capota, care sunt facute din aluminiu, restul caroseriei este facut din kevlar-carbon.
Tunerii au mai pus un sistem de franare cu discuri de 380 mm si etriere in 6 pistoane, iar pneurile la care s-au gandit masoara 255/35 ZR19 fata si 335/30 ZR20 spate.
Daca va intereseaza pretul, acesta inca nu a fost anuntat, insa consumul „doare” putin: 20.0 litri/100 km in oras, extraurban 9.9 litri/100 km si un mixt de 13.5 litri/100 km.
Sursa Carscoop
Mai multe imagini in continuare
Recent Comments