Conform „dictonului” Noi muncim, nu gandim, Joi, 10 Februarie 2011, fix de ziua mea, am participat la lansarea Chevrolet Orlando in Romania. Nu ma plang. Frumos evenimentul, foarte frumoasa prezentarea, interesanta masina (sa vedem cat e de interesanta si pe sosea), deci una peste alta, toate bune si frumoase.
Dar hai sa vedem care e treaba cu Chevrolet Orlando in Romania. Avem de a face cu un monovolum, o masina de familie cu 7 locuri, un model care a fost lansat anul trecut la Salonul Auto de la Paris si care isi propune atragerea de noi clienti din segmentul compact. Desi cu toate cele 7 scaune ridicate, capacitatea portbagajului este de doar 89 litri, cand incepem sa rabatam, avem asa: 458 litri cu al treilea rand de scaune jos, iar daca ne „chinuim” si cu restul, ajungem pana la 1.487 litri. Asta ca sa nu mai vorbim si de restul spatiilor de stocare prezente in Orlando.
Fiind o masina de familie, cei de la Chevrolet s-au gandit si la siguranta pasagerilor. Masina vine echipata cu sase airbag-uri, frontale, laterale si cortina, ABS, ECS, centuri pretensionate si cu limitatoare de forta, plus acei senzori care in cazul unui accident, permit ocupantilor masinii sa iasa.
Desi te duce cu gandul la un crossover, masina beneficiind doar de tractiune 4×2. Si daca tot suntem la cifre, va mai spun ca Orlando masoara 4.650 mm lungime, 1.830 mm latime si are un ampatament de 2.760 mm.
Sa trecem la ce intereseaza pe toata lumea: motoare, niveluri de echipare si preturi. Discutam aici despre trei propulsoare, unul benzina si doua diesel. Cel benzina este un 1.8 litri, care dezvolta 141 CP la 6.200 rpm si 176 Nm la 3.800 rpm, cu un consum de 7.3 litri/100 km si o viteza maxima de 185 km/h. Cele diesel sunt doua common rail-uri de 2.0 litri, unul cu 131 CP si 315 Nm (180 km/h), cutie manuala in 6 trepte, celalalt, cu 163 CP si 360 Nm (195 km/h), echipat fie cu cutie manuala, fie cu una automata, ambele in 6 trepte, cu un consum de 6 litri/100 km si emisii de CO2 de 159 g/km.
Nivelurile de echipare sunt in numar de 4: LS+, LT+, LTZ si LTZ+. Astfel, LS+ beneficiaza printre altele de aer conditionat, controlul electronic al stabilitatii, ABS, oglinzi electrice incalzite, geamuri electrice fata, radio CD/mp3, volan reglabil pe inaltime. Pretul acestui nivel echipat cu motorul de 1.8 litri porneste de la 14.790 euro cu tot cu TVA. In cazul motorului diesel de 131 CP si transmisiei manuale in 6 trepte, pretul este de 17.490 euro cu tot cu TVA.
Al doilea nivel de echipare, LT+, vine in plus cu aer conditionat automat, conexiune USB, proiectoare ceata, jante de 16 inch, piele pentru schimbator si pentru volanul multifunctional, senzori de parcare, geamuri electrice spate.
Varful de gama este LTZ+, care pe langa ce am mentionat mai devreme, mai aduce oglinzi rabatabile electric, cruise control, faruri automate, scaune incalzite si imbracate in piele. In cazul acestui nivel de echipare, pentru motorizarea diesel cu 163 CP si cutie manuala in sase trepte, doritorii vor plati 19.800 euro cu tot cu TVA, iar daca aleg cutia automata in sase trepte, vor plati 20.900 euro cu tot cu TVA.
Mai multe imagini si inca doua filmulete in continuare
Recent Comments