Salonul Auto de la Paris 2010 – Volkswagen Passat Facelift 2011

Puteti sa spuneti voi ce vreti, dar mie Volkswagen Passat Facelift mi se pare un model nou. Mai ales daca sa ne uitam si la ce se afla sub capota. Poate de aceea si oficialii au scris in declaratia de presa ca noul Passat este cea de a 7-a generatie a modelului. Da, are intr-adevar o parte frontala asemanatoare cu cea de la Phaeton, si da, modelul este prezent zilele acestea la Salonul Auto de la Paris.

N-o sa va vorbesc prea mult despre ce gasiti la interior, dar va spun ca Facelift-ul va continua sa vina in cele trei niveluri de echipare (Trendline, Comfortline si Highline), iar intre noutati, as aminti doar Dynamic Light Assist, sistem gasit pentru prima oara pe noul Touareg, si care in momentul in care faza lunga este aprinsa, detecteaza luminile masinilor din fata sau care vin din sens opus, si ajusteaza lumina astfel incat ceilalti participanti la trafic sa nu fie deranjati.

Va spuneam la inceput despre motoare. Sunt 10 la numar. Cu atatea vine noul Passat 2011. Puterile sunt cuprinse intre 105 si 300 CP, versiunea entry-level este un TDI de 1.6 litri, 105 CP si 250 Nm, are un consum de 4.2 litri/100 km si emisii de CO2 de 109 g/km. Ce vom mai gasi alaturi de acesta? Pai cam asa: 1.4 TSI de 122 CP, 1.8 TSI de 160 CP, 2.0 TSI de 211 CP, un V6 de 300 CP, 2.0 TDI de 140 CP, 2.0 BlueTDI de 140 CP si 2.0 TDI de 170 CP.

Vor exista atat transmisii manuale, cat si automate, iar versiunea V6 de 300 CP vine in standard cu o transmisie DSG.

Cand apare pe piata? Incepand cu mijlocul lui Noiembrie. Cam atat.

Mai multe imagini in continuare

Author: Sorin Grumazescu