Hai, daca tot am ajuns la Audi, sa vorbim si despre noul e-Tron: Audi e-Tron Spyder. Surprinzator sau nu, versiunea Spyder este mai lunga decat versiunea Coupe cu 13 cm, dar si cu 3 mm mai lat. Mai exact, Spyder masoara 4.060 mm lungime, 1.810 mm latime si 1.110 mm inaltime.
Sport. Asta este cuvantul care-ti vine in minte atunci cand te uiti la e-Tron Spyder. Si paca e putin mai realist decat versiunea Coupe. Nu vi se pare? Mie da. Si intre timp, s-au mai schimbat din lucruri. Daca e-Tron Coupe era un electric convins, Spyder este un hibrid la fel de convins, pentru ca foloseste un V6 TDI twin-turbo, cu 300 CP si 650 Nm. Puterea se duce catre puntea spate, in timp ce puntea fata beneficiaza de doua motoare electrice cu un total de 87 CP si 352 Nm.
4.4 secunde. Atat ii ia lui e-Tron Spyder sa ajunga la 100 km/h, in timp ce viteza maxima este limitata electronic la 250 km/h. Daca te uiti la toate cifrele astea, n-ai spune ca poate fi capabil de un consum de doar 2.2 litri/100 km, nu? Si nici la emisii de CO2 de doar 59 g/km. Asadar, rezervorul de 50 litri iti asigura o autonomie de 1.000 km. Excelent.
In modul complet electric, autonomia este de 50 de kilometri, iar viteza maxima la care poate ajunge este de 60 km/h.
Si frumusel, si sportiv, si puternic, si economic. Audi e-Tron Spyder le are pe toate!. 🙂
Mai multe imagini in continuare
frumoasa bijuterie, vreun pret estimat de vanzare?
E inca un concept, deci nu putem discuta despre un pret. 🙂
Consum de 2,2 L/100 km,rezervor de 50L,autonomia de 1000 km.Cum s-a ajuns la concluzia asta?
@ilie, nu e o concluzie. E ceea ce spun baietii de la Audi. Cred ca e indicat sa le dai un mail si sa-i intrebi cum s-a ajuns aici. 🙂 Oricum, nu uita ca discutam despre un concept, discutam despre un hibrid, discutam despre un “cumul” de “de toate”. 🙂