Incepand din 18 Septembrie, ultimul model al celor de la MINI va ajunge si in Romania. Pretul de pornire este de 21.142 euro cu tot cu TVA, si pentru acesti bani veti primi veriunea MINI One, cu un motor benzina in patru cilindri, care dezvolta 98 CP.
Vor fi disponibile cinci variante, adica trei benzina si 2 diesel. Si avem asa: Cooper D cu motor cu patru cilindri in linie si 112 CP, si Cooper S tot cu un propulsor cu 4 ciliondri in linie, dar cu 184 CP, ambele fiind si cele mai puternice motorizari din gama si ambele avand posibilitatea echiparii cu sistemul ALL4. Nu stiu cat a fost specificat acest lucru prin articolele despre Countryman aparute pana acum, dar trebuie sa stiti ca diferentialul central multidisc distribuie puterea intre cele doua punti. In conditiile de condus normal, pana la 50% din putere se duce catre puntea spate, iar in cazuri extreme, aceasta poate creste pana la 100%. Tot aici ar mai fi de mentionat si cele mai eficiente motorizari din gama: One D si Cooper D, Ambele ajung la doar 115 g/km, insa One D dezvolta 90 CP, iar Cooper D, 112 CP.
Countryman nu este doar un model cu veleitati de SAV (Sport Activity Vehicle). Aduce odata cu el o multitudine de premiere pentru marca. Adica, este primul model cu tractiune integrala, cu o deschidere larga a hayonului si cu o lungime de peste 4 metri. Cine este interesat se poate si conecta la internet, avand la dispozitie optiunea MINI Connected. Aceasta optiune permite utilizatorilor folosirea unor aplicatii cum ar fi Web Radio, Twitter-ul si chiar livrare de stiri printr-un reader RSS.
Ergonomia este inca un punct forte pentru noul Countryman si o sa ma refer doar la sistemul MINI Central Rail. Acesta permite montarea unor dispozitive de depozitare pe sistemul amplasat central in habitaclu. Si aici, ma refer bineinteles la versiunea cu patru locuri, in cazul careia consola centrala se intinde pana in spate. Evident, va exista si posibilitatea montarii unei banchete cu trei locuri pentru partea din spate si din cate era vorba atunci cand modelul a fost lansat, acest lucru s-ar putea face fara costuri in plus.
Si daca n-ati aflat inca, lansarea MNI Countryman marcheaza si reintoarcerea marcii in FIA WRC. Noul MINI Countryman WRC va debuta in sezonul 2011 si va continua astfel traditia inceputa acum 40 de ani cu victorii in curse celebre precum Raliul Monte Carlo, Raliul Marii Britanii sau Raliul celor 100 de Lacuri.
Sursa MINI
Mini = BMW Romania din câte ştiu eu 😀 . cu cine trebuie să vorbim ca să vedem de-aproape un “om de la ţară” (countryman)?
@afaith, cand/daca il iau in teste, vin cu el pana la Craiova, sa-l vezi si tu. 😆
it’s a promise!