Nissan dezvaluie detalii despre campania “How to beat the Germans”

Ca tot vorbeam zilele trecute despre conflictul intre Nissan si Porsche, iata ca de curand, cei de la Nissan UK au vrut sa arate tuturor cam care ar fi treaba cu campania “’How to beat the Germans”. Teoretic, campania nu vrea altceva decat sa puna intr-o lumina buna modelele 370Z si GT-R, aratand diferentele de performanta si de cost, comparativ cu rivalii lor din Germania.

Chiar daca mesajele de pe masini te fac sa zambesti, eu consider ca baietii de la Nissan au fost cam duri. Adica sa patrulezi in jurul Londrei cu un Audi TT-S pe care sa scrie “Mai scumpa, mai inceata si mai putin puternica decat un Nissan 370Z” si cu un Porsche Cayman pe care sa scrie “Visez sa fiu la fel de rapid ca Nissan 370Z”, nu prea-ti cade bine… Ziceti si voi… 🙂

Intr-adevar, 370Z Coupe (transmisie manuala) ajunge la 100 km/h in 5.3 secunde comparativ cu cele 5.4 secunde ale lui TT-S si 5.8 secunde ale lui Cayman, dar totusi…

Iata si comparatiile facute de catre Nissan. Spun totul, dar repet: mie campania mi se pare cam dura.

Mai multe detalii si imagini in continuare

Nissan 370Z Coupe
Nissan 370Z Coupe transmisie manuala: 328 CP, 0-100 km/h 5.3 sec, pret 28.345£
Audi TTS Coupe transmisie manuala: 272 CP, 0-100 km/h 5.4 sec, pret 34.760£
Porsche Cayman Coupe transmisie manuala: 265 CP, 0-100 km/h 5.8 sec, pret 37.261£
BMW Z4 sDrive30i: 258 CP, 0-100 km/h 5.8 sec, pret 33.830£

Nissan 370Z Roadster
Nissan 370Z Roadster transmisie manuala: 328 CP, 0-100 km/h 5.5 sec, pret 30.445£
Audi TTS Roadster transmisie manuala: 272 CP, 0-100 km/h 5.6 sec, pret 36.825£
Porsche Boxter 2.9 transmisie manuala: 255 CP, 0-100 km/h 5.9 sec, pret 34.726£
BMW Z4 sDrive30i: 258 CP, 0-100 km/h 5.8 sec, pret 33.830£

Sursa Zercustoms si WCF

Author: Sorin Grumazescu

1 thought on “Nissan dezvaluie detalii despre campania “How to beat the Germans”

  1. eu cred că e o mişcare binevenită, îndrăzneaţă, care mai scoate din amorţeală echipele de marketing şi mai pune creativii la muncă. mi-aş dori să văd şi în România o astfel de campanie, eventual iniţiată de cei care concurează direct cu Dacia pe vreun segment :))

Comments are closed.